وزیر خارجه آمریکا دست به این اعتراف بزرگ زد

گزارش سی‌ان‌ان به مخالفت‌ها در میان کارکنان وزارت خارجه نسبت به سیاست دولت بایدن در قبال جنگ کنونی خاورمیانه اشاره دارد.

وزیر خارجه آمریکا دست به این اعتراف بزرگ زد

به گزارش منیبان، رسانه‌های امریکایی گزارش دادند که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در ایمیلی به کارکنان وزارتخانه به اختلاف در این وزارتخانه درباره رویکرد دولت بایدن به جنگ اسرائیل و حماس اذعان داشته است.

سی‌ان‌ان می‌گوید پیام بلینکن به کارکنان وزارت خارجه امریکا در بحبوحه مخالفت‌های فزاینده در این وزارتخانه و حتی در دولت بایدن نسبت به سیاست واشینگتن در قبال این بحران ارسال شده است.

این رسانه هفته پیش گزارش داده بود که صدها نفر از کارکنان آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده در نامه سرگشاده‌ای خواستار آتش‌بس شده‌اند. 

گزارش سی‌ان‌ان همچنین به مخالفت‌ها در میان کارکنان وزارت خارجه نسبت به سیاست دولت بایدن در قبال جنگ کنونی خاورمیانه اشاره داشت.

آنتونی بلینکن در ایمیلی که هافینگتون پست و سی‌ان‌ان مشاهده کرده‌اند، نوشت: «می‌دانم که رنج ناشی از این بحران به بسیاری از شما صدمات شخصی عمیقی زده است. اندوهی که با دیدن تصاویر روزانه نوزادان، کودکان، افراد مسن، زنان و سایر غیرنظامیانی که در این بحران رنج می‌برند، خردکننده است. خود من نیز آن را احساس می‌کنم.»

ت ت
کدخبر: 186779 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها