نماینده مجلس با اشاره به جنگ غزه: ای نتانیاهوی خونخوار و قصی القلب و ای بایدن بی هویت! بآی ذنب قتلت؟

نماینده مجلس گفت: امروز زنان و کودکان در مقابل سکوت مدعیان حقوق بشر و بمباران های بی امان، قصابی شده و پیکر آنها از لابه لای آهن و بتون، با دست بالا بیرون کشیده می شوند.

نماینده مجلس با اشاره به جنگ غزه: ای نتانیاهوی خونخوار و قصی القلب و ای بایدن بی هویت! بآی ذنب قتلت؟

به گزارش منیبان، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان صحن مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی تاکید کرد: روزهای سختی بر مردم غزه می گذرد و گرچه مقاومت و شجاعت آنها ستودنی است اما در اوج شهامت، فریاد استغاثه دارند و همه وجدان ها را فرا می خوانند. سختی های طاقت فرسای آنها نه تنها قابل تحمل نیست بلکه حتی قابل تصور هم نیست.

وی با بیان اینکه «امروز زنان و کودکان در مقابل سکوت مدعیان حقوق بشر و بمباران های بی امان، قصابی شده و پیکر آنها از لابه لای آهن و بتون، با دست بالا بیرون کشیده می شوند»، عنوان کرد: سزاوار است گفته شود، ای مردان نامرد خود را به خواب زده ای بعضی از مدعیان و سران کشورهای اسلامی و عربی سکوت کرده؛ ای حاکمان زورگوی غربی ای نتانیاهوی خونخوار و قصی القلب و ای بایدن بی هویت! بآی ذنب قتلت؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: بدون شک، دیر یا زود، مجازات سخت الهی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان خواهید دید و این شرایط غزه قطعا امتحان الهی است که همه نتیجه آن را به زودی می بینند. مسئولان ایران نیز باید با همه توان به این مردم مظلوم کمک کنند که فریاد هل من ناصر ینصرنی آنها بلند شده و کسی به داد آنها نمی رسد.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 186848 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها