توسط الحشد الشعبی؛

حمله داعش دفع شد

نیروهای الحشد الشعبی دوشنبه شب حمله باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش به یکی از نقاط ایست و بازرسی استان کرکوک در شمال عراق را دفع کردند.

حمله داعش دفع شد

به گزارش منیبان، براساس گزارش اداره اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی، نبیل البشیری فرمانده تیپ ۱۶ این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله در روستای "البشیر" در جنوب غرب کرکوک رخ داده است.

البشیری اظهار کرد: یک تیم از باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش به یکی از نقاط دسته دوم تیپ ۱۶ الحشد الشعبی در روستای بشیر حمله کرد که نیروهای الحشد این حمله تروریستی را دفع کردند.

این فرمانده بسیج مردمی عراق افزود: حمله تروریستی یاد شده یک کشته و سه زخمی برجای گذاشته است.

بامداد شنبه نیز باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش به مرکز ایست و بازرسی نیروهای پیشمرگه کرد در شمال عراق  حمله کرد که در نتیجه آن هفت تن کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

جمعه شب گذشته نیز چهار سرباز عراقی بر اثر انفجار یک بسته انفجاری در شهرستان "الطارمیه" در شمال بغداد جان باخته‌ بودند.

در جریان عملیات بازرسی نظامیان عراقی، عناصر تروریستی در این منطقه با منفجر کردن یک بسته، خوردوی حامل نظامیان عراقی را هدف قرار دادند که براساس گزارش اولیه چهار نظامی کشته شدند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند.


ت ت
کدخبر: 18765 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها