امروز تولد سیدحسن نصرالله است + واکنش کاربران

امروز ۲۸ نوامبر، سالروز ولادت سید حسن نصرالله است البته تاریخ واقعی آن نه شناسنامه‌ای.

امروز تولد سیدحسن نصرالله است + واکنش کاربران

به گزارش منیبان، امروز ۲۸ نوامبر تولد سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان است و به همین مناسبت هشتگ «#میلاد_الامین» در ایکس (توییتر سابق) ترند شد.

شماری از کاربران لبنانی و عرب زبان با داغ کردن هشتگ «#میلاد_الامین» تولد سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تبریک گفته و حمایت گسترده خود از وی و مقاومت را اعلام کردند.

کاربری به همین مناسبت نوشت: او ریشه در قلب‌ها دارد، صاحب بادبان‌های رستگاری، این عطر ظهور مهدی (عج) است، خداوند متعال عمری طولانی به ایشان عطا کند.

یک کاربر دیگر نیز در این باره نوشت: تو قطب نمای حق و مدار شور و اشتیاق دلها هستی. ما با تو هستیم؛ میلاد عشق است.

کاربر دیگری نیز ضمن اعلام حمایت از سید حسن نصرالله گفت: او پدر شهیدان است، ما هر سال به وظیفه خود در قبال آقای خود عمل می‌کنیم اما امسال به مناسبت ایام فاطمیه و همبستگی با خانواده‌های شهدا برگزاری مراسم میلاد ایشان را تعلیق می‌کنیم.

یک لبنانی دیگر نیز با اشاره به اتفاقات نوار غزه و همچنین شهادت رزمندگان مقاومت لبنان در جنگ اخیر نوشت: «هرکس می‌خواهد با سکوت جشن بگیرد؛ چراکه قلب‌هایی شکسته اشت؛ #۶۴ – عشق.» خداوند عمر طولانی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به شما عطا فرماید.

«محمد سماحه»، یک کاربر عرب‌زبان نیز به همین مناسبت درپیامی در ایکس نوشت: ۲۸ نوامبر ۲۰۲۳ میلاد رهبر امت، محبوب دلها و صاحب پیروزی و صبر، آقای عشق سید حسن نصرالله (حفظه الله) است. خداوند عمر ما را گرفته و ۶۴ شمع برای ادامه راهت به شما بدهد.

یک کاربر لبنانی به نام «iavad alarab» نیز نوشته است: «به سید بگویید که ما در مقابل تمامی جهانیان به او می‌بالیم؛ ۶۴ سال عشق و خیر مبارکتان باد از نور چشم.

یک فعال لبنانی نیز در این باره تاکید کرد: هیچ خیر و سودی در زندگی بدون عشق و محبت به سید حسن نصرالله وجود ندارد، ۶۴ سال عشق، جهاد و پیروزی.

یک کاربر دیگر به نامه «Fatima ahmad» ضمن تبریک شصت و چهارمین تولد دبیرکل حزب‌الله لبنان، هر سال آن را به منزله یک تیر در قلب دشمن توصیف کرد و نوشت: «۶۴ تیر در قلب دشمن».

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 189223 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها