رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم:

نمایندگان امضا کننده نامه دعوت از رئیسی برای شرکت در انتخابات 1400 هم ردصلاحیت شدند| تنها یک نفر از نمایندگان پایداری ردصلاحیت شد

رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم در پاسخ به سوالی درباره میزان تایید یا ردصلاحیت اعضای جبهه پایداری گفت: شنیدم که یک نفر از اعضای جبهه پایداری ردصلاحیت شده اما به صورت کلی آنها را نمی‌توانند رد کنند.

نمایندگان امضا کننده نامه دعوت از رئیسی برای شرکت در انتخابات 1400 هم ردصلاحیت شدند| تنها یک نفر از نمایندگان پایداری ردصلاحیت شد

غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره سیاست های دولت، نگاه رییس جمهور و نزدیکان سیاسی او به موضوع انتخابات گفت: نمی توانم مستقیم این را بگویم که دولت به دنبال انتخابات حداقلی است اما احساس می‌کنم، رفتارهای دولت در حوزه سیاسی – با توجه به رویه هیات های اجرایی در بررسی صلاحیت ها- و در حوزه اقتصادی –با توجه به این که تورم در حال صعود- است، نشان می دهد دولت بی خیال از این است که انتخاباتی داریم. فضای جامعه باید آرام و وضعیت معیشت مردم بهبود یابد و از همه مهمتر دولت باید بی طرفی و امانت داری خود را اثبات کند اما عملکرد دولت به دور از این مسائل است.

وضعیت ردصلاحیت نمایندگان در هیات‌های اجرایی ماحصل نامه دعوت 220 نماینده مجلس یازدهم از رئیسی برای حضور در انتخابات بود

او درباره انتقاد برخی از نمایندگان درخصوص وضعیت ردصلاحیت های فعلی که آن را ناشی از مدیریت قالیباف می خوانند، گفت: تردیدی نیست که مدیریت مجلس نسبت به ادوار گذشته افت کرد و کسی بحثی در این باره ندارد اما نمی توان نقش قالیباف را در این ردصلاحیت ها برجسته کرد.

او با انتقاد از موضوع نامه دعوت نمایندگان مجلس یازدهم از ابراهیم رئیسی گفت: آن 220 نفر که نامه زنگ زدند و از رئیسی دعوت کرده بودند تا در انتخابات حاضر شود، آمار دقیقی ندارم اما می دانم، کسانی که امضایشان پای دعوتنامه ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات بود هم در هیات های اجرایی رد شدند.

نوری قزلجه در پاسخ به سوالی درباره میزان تایید یا ردصلاحیت اعضای جبهه پایداری گفت: شنیدم که یک نفر از اعضای جبهه پایداری ردصلاحیت شده اما به صورت کلی آنها را نمی‌توانند رد کنند!

تغییرات در  بدنه مدیریتی و نیروی انسانی توسط دولت رئیسی باعث افت 80 درصدی کارها در کشور شد

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم در واکنش به اظهارات صادق محصولی مبنی بر این که «رئیسی نباید از برچسب خالص سازی بترسد و باید در راستای کارامد سازی رویه تغییر را در دولت ادامه دهد»، گفت: اگر واقعا این حذف ها بهتر است آقایان ادامه بدهند.

او افزود: در دولت رئیسی در همه سطوح تغییراتی که رخ داده با 80 درصد افت کیفیت کار مواجه شده ایم یعنی با اجرای این سیاست، نه تنها سیستم های کاری تبدیل به احسن نشده است که بسیار مخرب تر، برگشت به عقب هم داشته ایم.

نوری قزلجه با انتقاد از اصرار جریان پایداری برای تسویه نیروهای کشور خاطرنشان کرد: چرا می خواهند کشور را خراب کنند؟ دنبال چه هستند؟ چه ماموریتی دارند که می‌خواهند کشور را خراب کنند؟ می خواهند چه گلی به سر کشور و مردم بزنند؟ پست و مقام چقدر ارزش دارد؟ این ممکلت برای همه مردم ایران است چرا می خواهند کشور را از دست دوستداران و دلسوزانش بگیرند؟


ت ت
کدخبر: 191424 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها