وزیر خارجه انگلیس : لندن اقدامات مخرب تهران را تحمل نخواهد کرد

وزیر خارجه انگلیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان را گروه‌های نیابتی ایران در غرب آسیا خواند و ادعا کرد که این سازمان‌ها در ایجاد سطح بالایی از نا امنی و خطر در جهان سهیم هستند.

وزیر خارجه انگلیس : لندن اقدامات مخرب تهران را تحمل نخواهد کرد

به گزارش منیبان، دیوید کامرون در گفت‌ وگو با روزنامه ساندی تلگراف ادعا کرد: ایران یک عنصر کاملاً مخرب در منطقه و جهان است و در این مساله شکی نیست.

او جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان را گروه‌های نیابتی ایران در غرب آسیا خواند و ادعا کرد که این سازمان‌ها در ایجاد سطح بالایی از نا امنی و خطر در جهان سهیم هستند.

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد: 

به نظرم این فوق العاده مهم است که اول از همه، ایران یک پیام واضح دریافت کند که این اقدامات تنش‌زا تحمل نخواهد شد. ثانیاً، ما باید با متحدانمان کار کنیم تا مجموعه‌ای واقعا قوی از اقدامات بازدارنده علیه ایران ایجاد کنیم.

سطح خطر و ناامنی در جهان در مقایسه با سال‌ها و دهه‌های گذشته در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد و تهدید ایران نیز بخشی از این است.

 طرح توطئه ایران برای سوء‌قصد به ۲ مجری شبکه اینترنشنال  شواهد بیشتری از تهدید غیرقابل قبول ایران علیه جان روزنامه‌نگاران مستقر در بریتانیا است.


ت ت
کدخبر: 193302 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها