نماینده ردصلاحیت شده: از ۱۳ سالگی برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشتم| به بیت المال خیانت نکرده‌ام

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان، بیانیه ای صادر کرد.

نماینده ردصلاحیت شده: از ۱۳ سالگی برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشتم| به بیت المال خیانت نکرده‌ام

به گزارش منیبان، در متن اعتراض او به عدم تایید صلاحیتش در شورای نگهبان براساس بند ۲ ماده ۳۱( عدم التزام به نظام ج . ا ا) آمده است؛

بنام خدا

اینجانب از ۱۳سالگی که برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشته ام تاکنون تنها دغدغه ی تمام فعالیتها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افنخار عرض میکنم که در طول این مدت هزینه های زیادی متحمل شده ام و مورد بی مهری های جناح های مختلف قرار گرفته ام ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده ام. با این وجود با پشتوانه علمی و تجربی و در راستای وظایف نظارتی خود همواره در قبال منافع کشور و ملت حساس و صریح بوده ام. تصویب طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز،تصویب بودجه های دفاعی کشور، پیگیری و شفاف سازی بودجه های هزینه شده در داخل و خارج از کشور و البته هشدارهای صریح نسبت به خطر برخی قدرتهای سلطه گر شرق و غرب در این راستا صورت گرفته است. بعنوان نمونه در اوج تلاش دشمنان این نظام برای ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران اسلامی،موضع روشن بنده در جلوگیری از نقش عوامل بیگانه و تاکید بر آرامش و همزیستی داخلی بوده است و در قبال بازیهای قدرتهایی همچون آمریکا و روسیه پیش بینی ها و دغدغه های بنده برای منافع ملی تحقق یافته است.

این مهم حاصل ۲۸ ماموریت مرزی و چندین سفر به کشورهای بحران زده منطقه همچون عراق و سوریه در میانه جنگ بوده است. سرانجام اینکه با افتخار در ۳ دوره نمایندگی مجلس به جای وقت گدزانی در لابی ها و جستجوی رابطه و منصب، تنها درگیر حل مشکلات کشور بویژه پیگیری نیازهای مردم شریف حوزه انتخابی ام بوده ام و امروز هم به پشتوانه ۴سال کار تحقیقاتی و تجربیات گذشته با هدف اصلاح امور و خدمت بیشتر نامزد نمایندگی شده ام. امیدوارم این شرح کوتاه جهت تجدید نظر درخصوص بند ۲ ماده ۳۱( التزام عملی به نظام جمهوری اسالمی ایران) کفایت نماید.

با آرزوی توفیق

حشمت الله فلاحت پیشه»


ت ت
کدخبر: 195541 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها