ماجرای کتک خوردن علیرضا دبیر در دوره احمدی نژاد!

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح چهارمین پایگاه قهرمانی کشتی تهران حضور یافت و اظهاراتی را درباره دوره احمدی نژاد مطرح کرد.

ماجرای کتک خوردن علیرضا دبیر در دوره احمدی نژاد!

به گزارش منیبان، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، اظهار داشت: خدا باید راضی باشد، مردم هم حس کنند کار می‌شود. جامعه کشتی نظر بدهد دبیر کار کرده و یا نه؛ نترسند و بگویند. من در دولت احمدی‌نژاد کتک خوردم، می‌خواستند اینجا را پاساژ کنند ولی ایستادم و حالا این سالن را داریم. از همدوره‌ای‌های ما در شورا بپرسید چه کسی کار کرد و چه کسی کار نکرد. شهرداری تهران بستر را بدهد که بخش خصوصی بسازد. باشگاه پنجمی ما هم در خاک سفید داریم و آنجا را هم دنبال می‌کنیم تا به خوبی همین جا شود. هر جا می رویم باشگاه را از شما گرفته و آدم‌های این کار را به خدمت می گیریم مثل علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی و ... .

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی می‌گویند رأی نمی‌دهیم؛ بیایید و به آدم خودتان رأی بدهید. در انتخابات نمی‌شود تقلب کرد. من در ستادها بودم و آرا را شمرده‌ام، اصلاً نمی‌شود تقلب کرد. ان‌شاءالله نظام هم رودربایستی را کنار بگذارد و تصمیم بگیرد و مدیران ناکارآمد جای خود را به مدیران کارآمد بدهند.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 198464 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها