مردم از نظر حسین شریعتمداری چه کسانی هستند؟

حسین شریعتمداری در حالی مدعی شد اکثریت توده های مردم از تایید صلاحیت حسن روحانی در انتخابات 96 گلایه داشتند که روحانی در همان انتخابات با نزدیک به 24 میلیون رای رئیس جمهور شد.

مردم از نظر حسین شریعتمداری چه کسانی هستند؟

به گزارش منیبان، حسین شریعتمداری روز پنجشنبه در گفتگویی با ابراز خوشحالی از رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدعی شد سال 96 هم اکثر توده های مردم از تایید صلاحیت حسن روحانی گله مند بودند. این در حالیست که روحانی در آن انتخابات که با مشارکت بیش از 73درصد مردم برگزار شد با نزدیک به 24 میلیون رای صاحب اکثریت آرا شد و برای دومین دور در کرسی ریاست جمهوری نشست.

این اظهارنظر حسین شریعتمداری اگرچه با توجه به نتیجه آن انتخابات درست نباشد اما از یک جهت حائز اهمیت است. نگاه حسین شریعتمداری و همفکران او به مردم به نظر می رسد همین باشد که در بیان او آمده است. از نگاه آنها مردم عبارت است از همان 16 تا 18 میلیونی که در انتخابات به کاندیدای مورد نظر او رای می دهند و بقیه افراد احتمالا در "مردم" مدنظر شریعتمداری و دوستانش جایی ندارند.اینکه حامیان رئیس جمهور فعلی که در انتخابات 96 به حسن روحانی رای ندادند ممکن است از تایید صلاحیت او گلایه مند باشند امری عجیب نیست اما اینکه حسین شریعتمداری فقط آنها را مردم بدانند و نزدیک 24 میلیون نفری که به روحانی رای دادند و از تایید صلاحیت او راضی بودند را مردم نداند حتما عجیب است.

آقای شریعتمداری ناخواسته مکنونات قلبی خود را آشکار کرده، از نظر آنها و اقلیت حاکم، مردم فقط کسانی هستند که در انتخابات مختلف به کاندیدای مدنظر آنها رای می دهند، در مراسم متنوع برای آنها حاضر می شوند و هرچه حسین شریعتمداری و همفکرانش بگویند را می پذیرند و بقیه مردم احتمالا مردم نیستند و انتخابشان هم نه مهم است و نه درست! 

ت ت
کدخبر: 198487 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها