بیانیه حزب اعتدال و توسعه منتشر شد

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شد.

بیانیه حزب اعتدال و توسعه منتشر شد

به گزارش منیبان، بیانیه حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا "

بگو حق آمد و باطل نابود شد که باطل بی گمان نابود شدنی است. (اسراء /81)

۲۲ بهمن ماه یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت ملت آزاده و وطن پرست ایران و رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (قدس سره)  رقم خورد و انقلاب اسلامی با تکیه بر  «تکثر اندیشه ها» و شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شکل گرفت. 

این رویداد بزرگ وشگفت انگیز محصول و تجلی سالها مجاهدت و مبارزه بی دریغ مردان و زنان آزاده و جان بر کف ایران اسلامی بود که بر ظلم و استبداد شوریدند و مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را بنا نهادند.

در طول بیش از چهار دهه گذشته علیرغم وجود چالش های مهم از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه امریکا و متحدان آن و نارسایی های اقتصادی و مشکلات معیشتی ملت بزرگ و سرافراز ایران همچنان سرو قامت در برابر همه فشارها و ناملایمات ایستاده و هرساله با شرکت در راهپیمائی با شکوه 22 بهمن بر عزم و اراده خود برای تحقق آرمان های بلند امام راحل پافشاری میکند. 

در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت آزاده ایران از مسئولان کشور انتظار دارد که با درک صحیح مشکلات کشور و بهره گیری از همه نخبگان و دلسوزان و بسیج تمامی إمکانات کشور در راه توسعه و تامین عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و نابرابری و فقر و تنگدستی اقشار آسیب پذیرگام بردارند و برای نسل جدید و آینده ساز کشور امید بیافرینند.

مسلما دستیابی به توسعه پایدار، بسط عدالت اجتماعی و تامین رفاه عمومی سه عامل اساسی حکمرانی مطلوب و خواست عمومی ملت ایران است که مسئولیتی بس سترگ را بر دوش سیاستگذاران ، مدیران و کارگزاران نظام قرار میدهد .

در شرایط حساس کنونی که کشورهای پیرامونی ایران با شتاب به سمت توسعه و تامین رفاه ملی پیش میروند مسئولان کشور برای عبور از مشکلات موجود باید ضمن تعامل سازنده با جهان، رفع تحریم های شکننده و بازسازی ظرفیت های « تجاری» و «بین المللی» ایران ، بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی و به ویژه «نظام تولید» که مطالبه همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است تکیه کنند و از طرح شعارهای بی پشتوانه و بی ثمر و ایجاد انتظارات غیر عملی پرهیز نمایند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران نام و خاطره شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از آحاد ملت دعوت به عمل می آورد تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برشکوه و عظمت این رویداد بیفزایند و با حضور فعال خود خط بطلانی بر ادعاهای واهی دشمنان ایران بکشند .

وحدت ملی و یکپارچگی ملت ایران مسلما بزرگترین نشانه اقتدار و سربلندی ملت ایران است. در پایان یاد و خاطره مجاهدان خستگی ناپذیر فلسطین و شهیدان غزه و قربانیان نسل کشی رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی را گرامی میداریم و اطمینان داریم که مقاومت و جهاد خالصانه نصرت خداوند را در پی خواهد داشت .

 " الا انّ نصرالله قریب "                                                                                حزب اعتدال و توسعه

۱۴۰۲/۱۱/۲۱


ت ت
کدخبر: 200622 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها