چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت نمی‌شود؟

نماینده مجلس با انتقاد از عدم تبدیل وضعیت نیروهای خدمات خدمتی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها چه فرقی دارد که این پاداش در وزارتخانه آموزش و پرورش با یک الی دو سال تاخیر پرداخت می‌شود؟

چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت نمی‌شود؟

به گزارش منیبان، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲صحن مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش،  گفت: نیروهای خدمات خدمتی و قرارداد معین از ابتدای سال جاری کلاس های درس را پر کرده و نیاز آموزش و پرورش به معلم را برطرف کرده‌اند و به گفته وزیر آموزش و پرورش هیچ کلاسی بدون معلم نمانده است اما چرا در حالی که به این مهم افتخار و گفته می‌شود که  هیچ کلاسی بدون معلم نمانده، حقوق این افراد را پرداخت نمی‌شود و آنها اکنون بدون مزد کار می‌کنند؟

وی افزود: اگرچه پیگیری های بسیاری برای پرداخت حقوق معلمان خدمات خدمتی و قرارداد معین انجام داده‌ایم و آقای وزیر قول پرداخت حقوق آنها را در بهمن ماه دادند اما تاکنون حتی یک ریال به این افراد پرداخت نشده و اکنون در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان آن ها با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

این نماینده مجلس با انتقاد از عدم تبدیل وضعیت نیروهای خدمات خدمتی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها چه فرقی دارد که این پاداش در وزارتخانه آموزش و پرورش با یک الی دو سال تاخیر پرداخت می‌شود؟ آقای وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع تر برای این مسئله فکری کنید چرا که به نظر می رسد شما هم مسیر وزرای قبلی را در پیش گرفته اید و این سبب خواهد شد شما نتوانید در سال آینده سال را در این جایگاه به اتمام برسانید چرا که مجلس تصمیمات جدی خواهد گرفت.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 205000 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها