اسرائیل صدای کره‌جنوبی را هم درآورد

وزارت خارجه کره جنوبی با صدور بیانیه ای نسبت به افزایش خشونت و مرگ غیرنظامیان به دلیل درگیری های نظامی بین رژیم صهیونیستی و فلسطین ابراز نگرانی کرد.

اسرائیل صدای کره‌جنوبی را هم درآورد

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری یونهاپ، در بیانیه وزارت امور خارجه کره جنوبی آمده است: ما نسبت به تلفات گسترده غیرنظامیان از جمله کودکان به دلیل حملات موشکی در نوار غزه و ضد حمله به آنها ابراز نگرانی می کنیم.

وزارت خارجه کره جنوبی در این بیانیه با بیان اینکه خشونت به هیچ عنوان قابل توجیه نیست از هر دو طرف خواسته است از اقداماتی که منجر به  افزایش تنش می شود خودداری کنند.

خبرگزاری یونهاپ همچنین به نقل از یک منبع وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد تا کنون گزارشی در مورد تلفات احتمالی شهروندان کره ای در فلسطین ثبت نشده است و اتباع کره ای که در اسرائیل و فلسطین اقامت دارند ایمن هستند.

به گفته این وزارتخانه در حال حاضر ۴۷۰ شهروند کره جنوبی در اسرائیل و فلسطین زندگی می کنند.

حملات توپخانه ای و بمباران هوایی شب گذشته (شنبه) رژیم صهیونیستی به بیش از ۵۰ نقطه در غزه موجب شهادت ۱۵ فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،  درحالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام های فلسطینی در روز یکشنبه، با احتساب ۱۲ شهید و ۵۰ زخمی در پی حمله  امروز رژیم صهیونیستی به مرکز غزه، مجموع شهدای فلسطینی به ۱۵۲ نفر رسیده است.


ت ت
کدخبر: 20643 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها