بازداشت 21 معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

مقامات پلیس هند در کشمیر اعلام کردند ۲۱ نفر را به دلیل بر هم زدن نظم عمومی در تظاهرات اعلام همبستگی با مردم فلسطین و برپایی اعتراض‌های ضد رژیم صهیونیستی دستگیر کرده اند.

بازداشت 21 معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش منیبان، شبکه خبری «سی. ان. ای» سنگاپور با اعلام این مطلب افزود: پلیس هند در بیانیه ای اعلام کرده است با دقت به تمام تحرکات و بر هم زدن نظم عمومی در کشمیر و در حین برپایی تظاهرات خیابانی مردم در اعلام همبستگی با مردم فلسطین نظارت دارد.

به گفته یک مقام پلیس که خواست نامش فاش نشود، ۲۱ نفر برای انتشار مطالبشان در شبکه های اجتماعی، شرکت در تظاهرات ضد اسرائیلی و  دیوار نوشته ها با مضمون همبستگی با فلسطینیان در غزه بازداشت شدند.

برخی بازداشت شدگان به قید وثیقه آزاد شده‌اند. 

در میان بازداشت شدگان یک روحانی مسلمان، یک فعال اجتماعی معروف و یک هنرمند نیز حضور داشتند. 

مردم کشمیر همواره همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان داده اند.

روز جمعه هفته گذشته گروه های مردم نهاد از جمله گروه « سی پی ام » هند با انتشار بیانیه ای از دولت مرکزی خواستند تا با اعلام همبستگی با مردم فلسطین برای پایان دادن به این جنایت مداخله کند.

در روزهای اخیر تظاهرات گسترده ای علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان برگزار شده و این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

بسیاری از دولت ها خواستار مداخله سازمان ملل متحد برای پایان دادن به خشونت ها شدند که تا این لحظه اقدام موثری از طرف این سازمان انجام نشده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که بیشتر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز اقدام به پاسخگویی به جنایت های رژیم صهیونیستی کرده و صدها موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

تاکنون کوشش بسیاری از کشورها برای برقراری آتش‌بس با ادامه پافشاری رژیم صهیونیستی به حمله همه جانبه به غزه ناکام مانده است.


ت ت
کدخبر: 20659 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها