سخنگوی حزب ندای ایرانیان:

وزیر کشور با حماسه نامیدن انتخابات خودش را دلداری داد

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: در حال حاضر سیاست حزب این است که انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ از همین هفته در دستورکار قرار بگیرد و همه تلاش ما این است که ابراهیم رییسی برای بار دوم وارد پاستور نشود.

وزیر کشور با حماسه نامیدن انتخابات خودش را دلداری داد

سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان، در رابطه با نتایج دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: چنین نتیجه ای دور از ذهن نبود و مشارکت پایین مردم را باید در دور اول مورد بررسی قرار می دادیم. در مجموع مشارکت پایین در دو دور انتخابات مجلس بی سابقه بود و ریشه آن هم سیاست های اخیر شورای نگهبان است چرا که مردم احساس کردند صندوق رای بی خاصیت است و از آن رویگردان شدند. 

او افزود: طی سالهای اخیر منتخبین مردم نتوانستند به وعده های خود عمل کنند و علت آن کارشکنی نهادهای غیر انتخابی در ایران بوده است و تا زمانی که این رویکرد عوض نشود مردم همچنان با صندوق ها قهر خواهند بود. 

نورمحمدی تاکید کرد: در دور اول و دوم انتخابات مجلس فقط قشر تندرو و سفت و سخت حامی در انتخابات شرکت کردند اما در دوره دوم عصاره حامیان تندرو در انتخابات شرکت کردند. 

او با اشاره به ادعای وزیر کشور مبنی بر حماسه آفرینی مردم در انتخابات گفت: وزیر کشور از وضعیت اسفناک مشارکت مردم در انتخابات آگاه است و این اظهارنظر فقط برای آرام کردن خودش بود و میخواست خودش را دلداری بدهد، حتی معاونین او هم این ادعا را قبول ندارند. 

نورمحمدی با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۴ گفت: حزب ندای ایرانیان تا روز جمعه درگیر دوره دوم انتخابات مجلس بود. در حال حاضر سیاست حزب این است که انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۴ از همین هفته در دستورکار قرار بگیرد و همه تلاش ما این است که ابراهیم رییسی برای بار دوم وارد پاستور نشود.

ت ت
کدخبر: 214607 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها