آغاز مراسم وداع پرشمار تهرانی‌ها با شهید رییسی و همراهانش

مراسم وداع تهرانی ها با رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش با حضور خیل عظیم جمعیت پایتخت نشینان در خیابان‌ انقلاب تهران آغاز شد.

آغاز مراسم وداع پرشمار تهرانی‌ها با شهید رییسی و همراهانش

به گزارش منیبان، روز گذشته مردم تبریز و قم در پایان آخرین سفر استانی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استقبال وی و همراهان شهیدش سنگ تمام گذاشتند و امروز تهرانی ها از اولین ساعت بامداد سپاه پوشان و با حزن و اندوه از پیکر شهدای دولت سیزدهم استقبال کردند.

پیش از این اعلام شده بود که مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان  ایشان در سانحه هوایی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در جریان سانحه‌ای که برای بالگرد رئیس جمهور رخ داد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان ، آیت الله آل هاشم ، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و سه خدمه پروازی این بالگرد در حین خدمت‌رسانی به شهادت رسیدند.

ت ت
کدخبر: 216544 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها