هشدار جدی تشکیلات فلسطین به اسرائیل!+جزییات

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به بازگشت تنش ها در صورت ادامه محاصره محله شیخ جراح، حمله شهرک نشینان به مسجد الاقصی و بازداشت جوانان فلسطینی هشدار داد.

هشدار جدی تشکیلات فلسطین به اسرائیل!+جزییات

به گزارش منیبان؛ به نقل از  خبرگزاری فلسطین (وفا) ابوردینه گفت: رژیم صهیونیستی مسئول بی اثر کردن  تلاش همه طرفها برای متوقف ساختن تجاوزات و آمادگی آنها برای بازسازی نوار غزه است.

وی از دولت آمریکا خواست تا مانع رژیم اسرائیل در اجرای سیاست تحریک و تشدید و به آشوب کشاندن منطقه شود.

ابوردینه تاکید کرد: نبرد اصلی در قدس بود و اشغالگران همچنان به حمایت از شهرک نشینان افراطی ادامه می دهند و تلاش های عربی و بین المللی را برای جلوگیری از تجاوزات نادیده می گیرند.

حدود ۲۵ نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست افراطی به صورت غیرقانونی صبح امروز (یکشنبه) بار دیگر تحت حفاظت شدید نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به محوطه «مسجدالاقصی» یورش بردند و مانع از ورود جوانان فلسطینی به داخل این مسجد شدند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه بیستم اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که بر اثر آن  ۲۴۸ نفر از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالمند شهید و یک هزار و ۹۴۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته با اجماع با آتش بس بدون هیچ پیش شرطی با فلسطینیان موافقت کرد.


ت ت
کدخبر: 21733 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها