علی باقری: امروز کسی نمی‌تواند حتی به حذف جریان مقاومت فکر کند

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: مقاومت یک عنصر ثبات‌ساز غیرقابل انکار در منطقه است و امروز کسی حتی نمی‌تواند فکر حذف جریان مقاومت را بکند چه برسد در مورد آن حرف بزند.

علی باقری: امروز کسی نمی‌تواند حتی به حذف جریان مقاومت فکر کند

به گزارش منیبان، علی باقری در اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» گفت: همواره در جهان اسلام، موضوع  فلسطین  به عنوان یک موضوع راهبردی مطرح بوده است.

وی در بخشی از سخنان خود در این نشست گفت: مقاومت اسلامی یک جریان سیاسی و یا یک جریان اجتماعی نیست بلکه مقاومت ریشه در باور مردم فلسطین، باور مردم مسلمان و ریشه در باور تمام آزادیخواهان جهان دارد.

باقری با بیان این که عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ ملت فلسطین بود، گفت: این عملیات، همچنین نقطه عطفی در تاریخ زیست رژیم نامشروع صهیونسیتی بود.

سرپرست وزارت خارجه همچنین تاکید کرد: ابتکار عملیات وعده صادق بازدارندگی خیالی و  پوشالی رژیم صهیونسیتی را از بین برد و به همه نشان داد  که رژیم صهیونسیتی دارای استحکام و توان لازم برای صیانت از وجود نامشروع خود نیست.

باقری در این اجلاس تصریح کرد: مقاومت یک عنصر ثبات‌ساز غیرقابل انکار در منطقه است و امروز  کسی حتی نمی‌تواند فکر حذف جریان مقاومت را بکند چه برسد در مورد آن حرف بزند.

 

ت ت
کدخبر: 218294 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها