آسمان ایران امشب نورباران می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آسمان ایران اسلامی در شب ۲۲ بهمن همزمان با گلبانگ تکبیر، نورباران خواهد شد.

آسمان ایران امشب نورباران می‌شود

به گزارش منیبان؛ از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ساعت ۲۱ شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷، بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر کشور طنین انداز و همزمان کران تا کران آسمان ایران نورباران خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: این نورافشانی در تمام مراکز استان ها، ۴۰۰ شهر کشور و ۲۲ منطقه تهران انجام می شود. همچنین امشب ساعت ۱۸:۳۰ ویژه برنامه «شکوه صبر و شکر» با حضور هیئت های مذهبی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و به صورت همزمان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به جزییات مراسم جشن پیروزی انقلاب گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی در تمام شهرها برگزار خواهد شد.

وی افزود: آغاز حرکت خودروها و موتورها در تمام شهرها از مساجد خواهد بود و مردم با تزیین خودروهای خود به دشمن این نکته را یادآور می شوند که به قصد راهپیمایی آمده اند و دشمن نگوید که از ترافیک خیابان ها برای راهپیمایی استفاده شده است و پیامی که به تمام دنیا می دهیم این است که مراسم جشن انقلاب در سال کرونایی اینگونه برگزار می شود.

لطفی از اختصاص دو مسیر برای عبور خودروها در راهپیمایی خبر داد و گفت: یک مسیر ویژه خودرو از مسجد امام سجاد (ع) به سمت خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح و میدان آزادی و مسیر دوم از مسجد جامع ابوذر به سمت میدان ابوذر، خیابان آیت الله شهید سعیدی و میدان آزادی خواهد بود و خودروها پس از رسیدن به میدان آزادی از بزرگراه شهید لشکری خارج می شوند. 

وی با بیان این که مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ در سراسر کشور آغاز می شود، درباره مسیر موتورسیکلت ها در تهران گفت: مسجد امام حسین (ع) به سمت خیابان انقلاب و خیابان آزادی مسیر موتورسوارها خواهد بود. 

لطفی افزود: در این روزها پویش هایی همچون پویش هر خانه یک پرچم راه اندازی شده و مردم می توانند با تزیین خودروهای خود در پویش هر خودرو یک پرچم شرکت کنند و حتی سقف خودروها را می توانند تزیین کنند تا در فیلمبرداری هوایی نمادهای تبلیغی مشخص شود.

وی اضافه کرد: همزمان در هزار شهر و شهرستان و چهار هزار روستا با محوریت مساجد برای آغاز راهپیمایی، در تهران نیز مردم از مسیرهای دوازده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهند.

ت ت
کدخبر: 2187 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها