باقری: هیچ‌گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت نگرفته است

سرپرست وزارت خارجه ایران با بیان اینکه مذاکرات رفع تحریم‌ها و تبادل پیام‌ها در جریان است، گفت رایزنی‌های ما با مقامات مختلف مرتبط با مذاکرات ادامه دارد و ایران این مسیر را با جدیت و اقتدار ادامه می‌دهد.

باقری: هیچ‌گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت نگرفته است

به گزارش منیبان، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در لبنان حضور دارد، در یک کنفرانس خبری در محل سفارت ایران در بیروت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

باقری در ابتدای این نشست با تشکر از سفر وزیر خارجه و رئیس پارلمان لبنان به تهران برای ادای احترام به شهدای خدمت، گفت: تعامل و همکاری ایران و لبنان ریشه در تاریخ دارد. ما همواره در رایزنی و مشورت با دوستان لبنانی هستیم اما این بار به طور خاص برای سپاسگزاری از دولت، مردم و شخصیت‌های عالی‌مقام لبنانی به لبنان آمدم تا حضوراً از آن‌ها به خاطر همدلی و همراهی با مردم و دولت ایران در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران تشکر و سپاسگزاری کنم.

سرپرست وزارت خارجه ایران در ادامه گفت: امروز سی‌وپنجمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) است. گرامی می‌داریم راه و یاد این شخصیت بزرگ جهان اسلام را. برای علو درجات ایشان دعا می‌کنیم و از خداوند متعال طلب می‌کنیم تا بتوانیم مسئولانه راه ایشان را که مسیر اصلی آن، صیانت از حرکت مقاومت و حرکت به سوی حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود، با قدرت ادامه دهیم.

او در ادامه درگذشت مادر «سید حسن نصرالله» مادر دبیرکل حزب‌الله لبنان را به سید مقاومت و دولت، ملت و شخصیت‌های لبنانی تسلیت گفت.

ت ت
کدخبر: 218743 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها