بولدوزرهای اشغالگران به جان شهر افتاده‌اند

در پی یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «جنین» واقع در شمال کرانه باختری و درگیری‌ میان اشغالگران و فلسطینیان در این شهر و اردوگاه آن، ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

بولدوزرهای اشغالگران به جان شهر افتاده‌اند

به گزارش منیبان، «کمال ابوالرب» فرماندار جنین به خبرگزاری وفا گفت: رژیم اشغالگر به دلیل تداوم تجاوزات علیه جنین و اردوگاه آن به انجمن مدنی اطلاع داده است که تا اطلاع ثانوی از ورود و خروج به اردوگاه جنین خودداری کند.

فرماندار جنین افزود: ارتش رژیم اشغالگر در حال تخریب زیرساخت‌ها و خیابان‌های میدان تجاری جنین و اردوگاه آن است.

وی همچنین اعلام کرد: رژیم اشغالگر ورود و خروج از کمپ جنین را ممنوع کرده است.

شهردار جنین گفت: اشغال جنین و اردوگاه آن، منطقه را به فاجعه تبدیل کرده و تمامی تاسیسات زیربنایی را ویران می‌کند.

منابع محلی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به محله «الجابریات» واقع در شهر جنین یورش بردند و درنتیجه آن درگیری‌هایی رخ داد و دراثنای آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شد و آنها مانع دسترسی امدادرسانان به این جوان شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که اشغالگران به سمت کادرهای درمان و آمبولانس‌ها یورش برده و اقدام به تخریب گسترده زیرساخت‌ها و دارایی‌های شهروندان فلسطینی در خیابان‌های «الناصرة» و «حیفا»، اطراف مدرسه «الوکالة» در این اردوگاه، محله‌های «الجابریات» و «الزهراء» و خیابان‌های اطراف میدان «الجلبونی» و «واد برقین» با بولدوزر کردند که درنتیجه آن جریان برق تعدادی از محله‌ها قطع شد.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 220304 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها