خبرنگار:

نماینده سابق قزوین در گفت‌وگو با «منیبان» مطرح کرد؛

افراد زیادی در این مملکت زندگی می‌کنند که کلام‌شان برای حضور مردم در انتخابات نافذ است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس گفت: شاید خیلی از افراد معتقد به این باشند که رای دادن مشکلی را حل نمی‌کند از این‌رو ضروری است که با این افراد که شاید تعدادشان هم کم نباشد گفت‌وگو کرد.

افراد زیادی در این مملکت زندگی می‌کنند که کلام‌شان برای حضور مردم در انتخابات نافذ است

سیده‌ حمیده زرآبادی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس، در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌ رو به «منیبان» گفت: در بین شش نامزد فعلی نظر من با آقای مسعود پزشکیان است. او اهمیت ویژه‌ای به تخصص‌گرایی می دهد. از آن‌جایی که خیلی از مشکلات کشور به واسطه عدم‌ نگاه تخصصی به آن‌هاست این شاخصه مثبت در آقای پزشکیان یک ویژگی حائز اهمیت است.

او افزود: آقای پزشکیان ویژگی‌های فردی بالایی دارند. من چهار سال در مجلس دهم با او همکار بودم و از نزدیک شاهد سلامت، صداقت و پشتکار او بودم. چهار سال نایب رییسی آقای پزشکیان در مجلس دهم و خروجی کارشان و اینکه از نظر متخصصان بهره می‌بردند حکایت از ویژگی‌های شخصیتی او دارد.

زرآبادی در پاسخ به اینکه چه باید کرد تا مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه حداکثری باشد؟ گفت: باید تلاش کنیم تا بسترهای گفت‌وگو در کشور شکل بگیرد. شاید خیلی از افراد معتقد به این باشند که رای دادن مشکلی را حل نمی‌کند از این‌رو ضروری است که با این افراد که شاید تعدادشان هم کم نباشد گفت‌وگو کرد. از طرفی شخص آقای پزشکیان با برنامه‌هایی که دارند می‌توانند امیدبخشی را در کشور افزایش دهند و این امید قطعاً تاثیر به سزایی در پرشور شدن فضای انتخابات دارد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: از همه دلسوزان به ایران می‌خواهم که بر نقش افراد در جامعه تاکید داشته باشند. به هر حال افراد زیادی در این مملکت زندگی می‌کنند که کلام‌شان برای مردم نافذ است این افراد اگر تاثیر رای دادن را برای مردم و مخصوصاً کسانی که بنا به رای دادن ندارند تبیین کنند قطعاً شاهد افزایش مشارکت در انتخابات خواهیم بود و این مشارکت می‌تواند بیش از همه به نفع آقای پزشکیان باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف معلوم است. از طرفی اوضاع و احوال اقتصادی کشور و معیشتی مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و بدون تردید در وهله اول تخصص‌گرایی می‌تواند روزهای بهتری را برای کشور و مردم رقم بزند. باید از فرصت‌ها بهره برد و افراد باتجربه را در جای خود قرار داد. نباید روندی دنبال شود که مردم بیش از این مغلوب فضای تورم شوند. مشکلات بسیار است و قطعاً در کوتاه‌مدت نمی‌توان این چالش‌های اساسی را تمام و کمال رفع کرد اما می‌توان با برنامه جلو رفت و اعتماد از دست‌ رفته جامعه را به مرور برگرداند که این رویه در شخصیت و کارکرد آقای پزشکیان وجود دارد.

ت ت
کدخبر: 220324 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها