قالیباف:

فرهنگ زنانه است

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع زن و خانواده مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است لذا زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

فرهنگ زنانه است

به گزارش منیبان؛ محمدباقر قالیباف پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در برنامه تلویزیونی «میزگرد فرهنگی»، اظهار کرد: موضوع فرهنگ از موضوعات مهم و اساسی هر جامعه است. نام دولت را «خدمت و پیشرفت» انتخاب کردیم و بر این باوریم وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می زنیم دقیقا یک برهم‌کنشی با مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. در واقع پیشرفت بر فرهنگ و فرهنگ بر پیشرفت و فرهنگ بر خدمت و خدمات فرهنگی اثر دارد.

وی ادامه داد: بدون پرداختن به اولویت های فرهنگی نمیتوان به پیشرفت رسید و بدون فرهنگ نمی توان کارها را به سرانجام رساند.

قالیباف بیان کرد: رهبری بیش از ۱۰ سال تاکید بر مسائل اقتصادی داشتند چون مسائل اقتصادی تاثیر بر مسائل فرهنگی می‌گذارد. وقتی از پیشرفت حرف می زنیم حرف از فرهنگ تولید و سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: وقتی کشوری تورم بالا و بیش از یک دهه تورم زیادی دارد شرایط به گونه ای می شود که خانواده ها نمی توانند در فشارها اخلاق را رعایت کنند.

قالیباف تاکید کرد: نقش فرهنگ در دولت ما به عنوان دولت خدمت و پشرفت، اساسی است. موضوع زن و خانواده هم مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است و زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می‌دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

این نشست با محوریت «فرهنگی» برگزار شد. الهام یاوری، شهاب اسفندیاری و حسین اننظامی از اساتید دانشگاه به عنوان کارشناسان برنامه و صدیقه سادات حجازی و مصطفی غفاری به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف در این نشست حضور داشتند.


ت ت
کدخبر: 220334 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها