مسعود پزشکیان: طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند!/ نباید با دنیا بجنگیم

امروز مسعود پزشکیان در همایش زنان حامی پزشکیان حاضر شد و در قسمتی از سخنرانی اش مطرح کرد که من بلاشک مدافع حقوق زنان خواهم بود.

مسعود پزشکیان: طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند!/ نباید با دنیا بجنگیم

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، مسعود پزشکیان در همایش زنان حامی دکتر پزشکیان گفت: من برای اینکه رای بگیرم هیچ گاه در زندگی ام دروغ نگفتم و شعار دروغ ندادم. من به حق و عدالت معتقد هستم. حق زنان، قبایل و قومیت ها.. همه و همه برای من مهم است. 

وی گفت: هرکجا که بتوانم موقع حق خوری می ایستم برایم فرقی ندارد، زن، مرد، کرد یا بلوچ است.

پزشکیان در مورد طرح نور گفت: در مورد طرح نور ما ترک ها مثالی داریم که ترجمه اش این است به سیاهی نور می گویند. ۴۰ سال است با مداخلات میخواهیم حجاب را درست کنیم  آیا بدتر نکرده ایم؟ طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند.

پزشکیان تاکید کرد: در مقابل حرف ها و وعده هایم گردنم را گرو میگذارم، من بلاشک مدافع حقوق زنان خواهم بود، تا امروز از حرف هایم عدول نکرده ام و نخواهم کرد. 

وی افزود: اگر زنان و دخترانی که با رای قهر هستند پای صندوق بیایند می توانند جلوی تمامیت خواهی که برخی می خواهند را، بگیرند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر حضرت خدیجه نبودند رسول اکرم در هدف هایشان موفق نمی شدند. در کنار هر مرد موفق، یک زن است، زنان می توانند ایران را اصلاح کنند. 

وی افزود: به صحنه بیایید و رای بدهید تا بتوانیم جلوی تمامیت خواهی را بگیریم، من نمی گویم معجزه خواهم کرد اما اگر به  قدرت برسم با کار کارشناسی و با گذر زمان، مشکلات را حل خواهم کرد. 

پزشکیان گفت: ما نباید با دنیا بجنگیم، نباید چنگ و دندان به بقیه نشان بدهیم. اگر باهم باشیم می توانیم.

وی گفت: من برای کسانی که دلشان برای ایران می تپد می توانم کاری انجام بدهم.


ت ت
کدخبر: 220441 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها