خبرنگار:

نماینده ادوار مجلس:

نه بیکاریم و نه شوخی داریم که برای خالی نبودن عریضه وارد رقابت در انتخابات شویم/ پزشکیان انتقام همه ردصلاحیت ‌شده‌های فله‌ای را در میدان رقابت خواهد گرفت

نماینده ادوار مجلس گفت: باور من بر این است که آقای پزشکیان انتقام همه ردصلاحیت ‌شده‌های فله‌ای را در میدان رقابت خواهد گرفت.

نه بیکاریم و نه شوخی داریم که برای خالی نبودن عریضه وارد رقابت در انتخابات شویم/ پزشکیان انتقام همه ردصلاحیت ‌شده‌های فله‌ای را در میدان رقابت خواهد گرفت

غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، نماینده سابق رشت در مجلس، در خصوص حمایتش از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌ جمهوری به «منیبان» گفت: بنده عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و البته دبیر این حزب در استان گیلان هستم. حزب ما در شرایط کنونی، بهترین گزینه را آقای مسعود پزشکیان می‌داند و از این‌رو کار را برای حمایت از ایشان آغاز کردیم.

او افزود: من در همان روزهای اول از آقای پزشکیان انتقاد کردم که چرا در اولین برنامه تلویزیونی خود این‌قدر ضعیف ظاهر شدی؟ شاید این ضعف و آن‌گونه سخنوری‌ها به واسطه مشاوره‌های غلطی بود که به ایشان دادند. باید قبول کنیم که مردم تغییر می‌خواهند و آقای پزشکیان هم اهل تغییر است و این رویه در برنامه میز اقتصادی، خود را تا حدی نشان داد. اگر بنا به تغییر نباشد پنج نفر با تفکر تقریباً نزدیک به هم در صحنه هستند و برای همین است که از آقای پزشکیان خواستیم، خودش باشد و خوشبختانه ایشان هم با مطلبی که در فضای مجازی منتشر کردند نشان دادند، انتقادپذیر هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: حمایت ما از آقای پزشکیان برای پیروزی در این رقابت است. در این راستا نه بیکاریم و نه شوخی داریم که همین‌ جوری برای خالی نبودن عریضه وارد این رقابت سیاسی شویم. ان‌شاالله در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب برای آقای پزشکیان خواهیم بود که شانس او را برای پیروزی بیش از پیش خواهد کرد.

ا‌و یادآور شد: من فکر می‌کنم در این دوره، اتفاقی در حد انتخابات خرداد 76 برای آقای پزشکیان رخ دهد. شاید فکر کردند با حذف آقای لاریجانی دوقطبی قالیباف و جلیلی رقم بخورد. باور من بر این است که آقای پزشکیان انتقام همه ردصلاحیت ‌شده‌های فله‌ای را در میدان رقابت خواهد گرفت.

این نماینده ادوار مجلس گفت: انتظار ما از آقای لاریجانی این است که در روزهای آتی از آقای پزشکیان حمایت کند. اکنون آقای خاتمی حمایت خود را از پزشکیان اعلام کرده و امیدواریم سیدحسن خمینی و .. از تنها روزنه‌ای که برای نظام و انقلاب به وجود آمده است، حمایت کنند. آشتی با مردم از مسیر انتخاب با آقای پزشکیان شدنی است.

جعفرزاده در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که به ناحق از صحنه سیاست حذف شدند، خوب است به وسط گود بیایند و حمایت همه‌جانبه از آقای پزشکیان داشته باشند. اگر کسی در خانه بنشیند و نسبت به انتخابات پیش‌رو بی‌تفاوت باشد، ظلم در حق خود کرده است. به نظرم آقای پزشکیان کمی فعال‌تر شود مشارکت بالای 60 درصد را شاهد باشیم و او می‌تواند با رای خیره‌کننده‌ای در دور اول پیروز این رقابت شود.

ت ت
کدخبر: 220474 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • داوری که بزرگترین رسوایی یورو ۲۰۲۴ را رقم زد، به خانه فرستاده شد و دیگر در این تورنمنت قضاوت نخواهد کرد.