خبرنگار:

نماینده سابق تهران در مجلس:

بوروکراسی پیچیده اداری و قوانین خلق‌الساعه امان همه را بریده است

نماینده سابق تهران در مجلس گفت: بوروکراسی پیچیده اداری و قوانین خلق‌الساعه امان همه را بریده است و اساساً قدرت برنامه‌ ریزی از سرمایه‌گذار گرفته شده است.

بوروکراسی پیچیده اداری و قوانین خلق‌الساعه امان همه را بریده است

محمدرضا بادامچی، نماینده سابق تهران در مجلس، در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری به «منیبان» گفت: بنده یک چهره سیاسی اصلاح‌ طلب شناخته می‌شوم اما فارغ از نگاه‌های سیاسی باید بگویم که آقای پزشکیان فردی متدین، پاک‎ دست، مدیر و ایران‌ دوست است و این ویژگی‌ها در کارنامه او کاملاً آشکار است و خیلی از افرادی که به لحاظ سیاسی با ما هم‌ سو نیستند هم این حرف‌ها را قبول دارند.

او افزود: باید فردی رییس‌ جمهور باشد که به طور کلی مردم و گروه‌های سیاسی او را قبول داشته باشند حال امکان دارد برخی ارادت بیشتری داشته باشند و عده‌ای کمتر اما همگان بر درستی این فرد اعتقاد دارند. این خصوصیت واقعاً در آقای پزشکیان مشهود است و امیدوارم او در این رقابت سیاسی پیروز شود زیرا کشور تشنه چنین مدیری است.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: اقتصاد کشور آشفته است و نمی‌توان با عددسازی و گزارش‌های مثبت دل مردم و بنگاه‌های اقتصادی را به دست آورد. بوروکراسی پیچیده اداری و قوانین خلق‌الساعه امان همه را بریده است و اساساً قدرت برنامه‌ ریزی از سرمایه‌گذار گرفته شده است. امنیت و آرامش در فضای کسب و کار یک ضرورت است که جای خالی آن کاملاً احساس می‌شود.

بادامچی اظهار کرد: یادمان باشد که یک مدیر خوب در همه زمینه‌ها عالم نیست و باید در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها کارشناسان را به کار بگیرد. آقای پزشکیان، روحیه کار کردن با کارشناسان آن هم با سلایق مختلف را دارد و همیشه با احترام متقابل یک شنونده خوب بوده است.

او یادآور شد: صادرات کاهش پیدا کرده و واردات افزایش داشته است. پتروشیمی و فولاد که از ارزآورترین کارخانه‌های کشور هستند روند رو به پایین داشتند که حقیقتاً جای نگرانی دارد. ما تا ارتباطات خود را با دیگر کشورها بهبود نبخشیم خیلی کارهایمان توام با خروجی‌های مثبت نخواهد شد. یعنی موفقیت در عرصه اقتصاد نیازمند موفقیت در عرصه روابط خارجی است که آقای پزشکیان می‌تواند در این حوزه مهم و حیاتی ورق را به نفع مردم و کشور برگرداند.

نماینده سابق تهران در پایان گفت: باید کاری کنیم تا مشارکت در انتخابات بالا باشد زیرا موفقیت دکتر پزشکیان در پای صندوق آمدن مردم است. هر کدام از ما که به این رسیدیم که آقای پزشکیان اصلح است باید در این مدت باقی‌مانده در هر محفلی تبلیغ ایشان را بکنیم و اصلاً روی به بزرگ‌نمایی نیاوریم چون اگر گذشته و واقعیت دکتر پزشکیان را درست تبیین کنیم بهترین تبلیغ است.

ت ت
کدخبر: 220923 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها