وزیر پیشین امور خارجه:

اجازه ندهید پدران و مادران همیشه در آرزوی دیدار فرزندانشان باشند/ ما شنبه آینده از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد

وزیر پیشین امور خارجه گفت: اجازه دهید شرایطی فراهم شود که همه ایرانیان به ایران برگردند، اجازه ندهید پدران و مادران همیشه در آرزوی دیدار فرزندانشان باشند.

اجازه ندهید پدران و مادران همیشه در آرزوی دیدار فرزندانشان باشند/ ما شنبه آینده از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، محمدجواد ظریف در همایش برج میلاد در حمایت از مسعود پزشکیان گفت: این مردم سرمایه ما هستند و مهم ترین سرمایه ایران مردم ایرانند، دوستان من سرمایه را محدود نمی کنند بلکه آن را آزاد می گذارند. ما قدر این سرمایه را می دانیم. 

وی افزود: حرف کسانی که می خواهند ما از ایران برویم و در خانه بمانیم را گوش نمی دهیم و آنها را ناامید خواهیم کرد.

ظریف گفت: ایرانی میانه رو است، میانه رو بودن نشانه عقل است. تندروی نشانه ضعف است، قدرت در میانه روی و شناسایی فرصت هاست، ما تندروها را ناامید می کنیم هم این وری هم آن وری. 

وی تاکید کرد: این ملت ملت دلاور است، ملت دلواپس نیست. اجازه ندهیم دلواپسان ما را گرفتار کنند، این تصمیم را شما پای صندوق رای خواهید گرفت. به دنیا نشان دهید ایرانی را نمی توان تهدید کرد.

ظریف گفت: ما به کسانی که ناامیدی ما را  می خواهند نشان میدهیم امیدمان را به فرزند خوب ایران دکتر پزشکیان از دست نخواهیم داد. 

وی ادامه داد: صندوق رای تنها راه ما و ایران تنها جای ما است. اجازه دهید شرایطی فراهم شود که همه ایرانیان به ایران برگردند، اجازه ندهید پدران و مادران همیشه در آرزوی دیدار فرزندانشان باشند.

ظریف گفت: خیلی ها دوست دارند ملت پای صندوق نروند من احترام می گذارم اما به این نکته هم فکر کنید رای ندادن رای دادن به اقلیت پر مدعای پررو است.

وی ادامه داد: اجازه ندهید اقلیت احساس کند اکثریت است.

ظریف گفت: ما شنبه آینده از رییس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد. ما ایران را باهم می سازیم.

ت ت
کدخبر: 221308 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها