اولین پاسخ جلیلی به اظهارات پور محمدی علیه او درباره FATF

جلیلی با اشاره به اظهارات پور محمدی در مناظرات تلویزیونی گفت: در بحث FATF که آقای پورمحمدی در مناظره بیان کردند، اصل ماجرا بر سر مبارزه با پولشویی بود، ما ۳۹ بند آن را اجرا کرده بودیم و دوستان به جای طلبکاری، میخواستند بدهکار شوند که ما زیر بار نرفتیم، به آقای پورمحمدی گفتم شما که میگویی این قانون اینطور باید اجرا شود چرا خودتان آن را اجرا نمی‌کنید؟

اولین پاسخ جلیلی به اظهارات پور محمدی علیه او درباره FATF

به گزارش منیبان، سعید جلیلی در جمع دانشجویان با بیان اینکه امروز این دولت است که به کمک دانشجویان و اساتید نیاز دارد، گفت: صدها ظرفیت دانشجویی و علمی آمادگی دارند تا برای شکوفایی کشور در ذیل یک جهان فرصتی که وجود دارد، نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه وقتی همه در مورد برجام سوت میزدند این ما بودیم که ۶ جلسه آن را نقد کردیم، ادامه داد: نباید کشور را معطل مذاکرات نگه داشت و در آخر در بسیاری از سانتریفیوژها بتن بریزیم و در مقابل تمام خواسته‌های طرف مقابل گردن خم کنیم؛ در آخر هم دلار ۱۰ برابری را تحویل دولت بعدی دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه موضوع برجام قدیمی شده است، اظهار داشت: برای جلوگیری از تورم باید با پولشویی مبارزه کنید.

جلیلی با تاکید بر اینکه این خط کشی های سیاسی و جناحی نمی تواند به سوالات دانشجویان پاسخ دهد،اظهار داشت: باید در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان از تمامی طیف ها و سلایق حضور داشته باشند و تلاش دارم در دانشگاه ها خواسته های تمامی طیف ها و نگاه ها را بشنوم تا برای رفع مشکلات تصمیمات درستی بگیرم.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات پور محمدی در مناظرات تلویزیونی گفت: در بحث FATF که آقای پورمحمدی در مناظره بیان کردند، اصل ماجرا بر سر مبارزه با پولشویی بود، ما ۳۹ بند آن را اجرا کرده بودیم و دوستان به جای طلبکاری، میخواستند بدهکار شوند که ما زیر بار نرفتیم، به آقای پورمحمدی گفتم شما که میگویی این قانون اینطور باید اجرا شود چرا خودتان آن را اجرا نمی‌کنید؟

ت ت
کدخبر: 221713 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها