همایش کارآفرینان حامی پزشکیان آغاز شد

همایش مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت، حامیان «مسعود پزشکیان» در برج تشریفات سعادت آباد آغاز شد.

همایش کارآفرینان حامی پزشکیان آغاز شد

به گزارش منیبان؛ همایش مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت، حامیان «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر شنبه در محل برج تشریفات سعادت آباد با حضور چهره‌هایی چون اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر سابق صمت، مصطفی هاشمی‌طباسیاستمدار اصلاح‌طلب، پیروز حناچی شهردار سابق تهران در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، در ابتدای همایش جمعی از نمایندگان جامعه مهندسی به طرح دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه پرداختند.

در ادامه این همایش پیروز حناچی شهردار سابق تهران گفت: فراموش نکردیم کسانی که با کمتر از ۵ درصد رأی تهران، شهر را اداره کردند. امروز نیستند که بپرسیم چگونه شهر را اداره کرده‌اید. می‌گویند شما ادامه دهنده دولت سوم روحانی هستید، اگر این‌گونه است شما ادامه‌دهنده راه آقای احمدی نژاد هستید.

وی افزود: ما در سال ٩٢ تجربه متفاوتی داشتیم. ولی در همه این تجربه‌ها وقتی مردم با صندوق رأی قهر کرده‌اند، اتفاقات نامیمونی افتاده است. عده‌ای به دنبال این هستند که با مشارکت کم به کرسی ریاست بنشینند.

حناچی با اشاره به معایب و خطراتی که مشارکت کم می‌تواند داشته باشد تاکید کرد: سال ٩٣ مرسوم بود بین اعضای دولت وقتی سال عوض می‌شد بین بزرگان می‌رفتیم. خدمت آقای هاشمی رسیدیم. دولت مصر ساقط شده بود و تازه مرسی به کرسی نشسته بود. آقای هاشمی گفتند میزان مشارکت در انتخابات مصر خطرناک است و احتمالاً اتفاقات ناگواری خواهد افتاد. و دیدیدم که در انتهای آن سال دولت مرسی سقوط کرد.

وی در ادامه با بیان ویژگی‌های دولت مطلوب گفت: با خود می‌گوئیم به چه دولتی می‌اندیشیم. دولتی که افکار عمومی و عکس‌العمل به افکار عمومی برای آن مهم باشد. دولتی که به بدیهی‌ترین موضوعات تخصصی عکس‌العمل مناسب نشان دهد. نسبت به مسئله آب و گرمایش زمین و نسبت به مسائلی که در کوتاه مدت ممکن است مردم درک نکنند ولی دولت باید این پیش‌بینی‌ها را داشته باشد حساس باشد و عکس‌العمل نشان دهد. نه مثل دولتی که بزرگترین فساد ارزی در آن اتفاق افتاده است اما هیچ‌گونه پاسخگویی و برخوردی را مشاهده نکردیم.

ت ت
کدخبر: 221753 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها