نماینده ادوار مجلس:

اینکه رییس‌جمهور آینده روابط خارجی را درک کند و افکار دلسوز نظام را در دایره تصمیم‌ گیری بیاورد یک شاخص مهم است| وقتی فردی پنج دوره نماینده مجلس بوده یعنی مردم آن حوزه او را باور داشتند که دائماً رای خود را به نامش در صندوق انداختند

نماینده ادوار مجلس گفت: اینکه رییس‌جمهور آینده روابط خارجی را درک کند و در روابط داخلی به دنبال آرامش باشد و تلاش کند تا همه افکار دلسوز نظام را در دایره تصمیم‌گیری بیاورد یک شاخص مهم است که من این را در پزشکیان می‌بینم.

اینکه رییس‌جمهور آینده روابط خارجی را درک کند و افکار دلسوز نظام را در دایره تصمیم‌ گیری بیاورد یک شاخص مهم است| وقتی فردی پنج دوره نماینده مجلس بوده یعنی مردم آن حوزه او را باور داشتند که دائماً رای خود را به نامش در صندوق انداختند

شهرام کوسه‌ غراوی، نماینده ادوار مجلس، در خصوص گزینه اصلح در انتخابات پیش‌روی ریاست‌ جمهوری به «منیبان» گفت: به باور من در شرایط فعلی مسعود پزشکیان گزینه اصلح انتخابات است. او چهار سال وزیر بهداشت و درمان بود و از مجلس هشتم تا امروز هم در کسوت نمایندگی به مردم خدمت کرده و می‌کند.

او افزود: پزشکیان، مدیریت را از پایه شروع کرده و امروز به این نقطه رسیده است. او هم در حوزه اجرا بوده و هم در بخش قانون‌ گذاری فعال است و از این‌رو جای خوشبختی دارد که همه مسائل و چالش‌ها را می‌شناسد.

کوسه‌ غراوی تصریح کرد: باید کاری اساسی صورت بگیرد تا وضعیت کشور از شرایط فعلی بهتر شود. اجرای برنامه هفتم توسعه کشور شروع شده است و باید تلاش داشت تا به احکام این سند بالادستی پایبند بود. از آن‌جایی که پزشکیان پنج دوره متوالی در مجلس حضور دارد و مشکلات عدم‌ اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را می‌شناسد امید داریم اگر بر مسند کار قرار گرفت روند متفاوت و مثبتی را دنبال کند تا نفع حاصل از آن در همه ابعاد کشور دیده شود.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: اینکه رییس‌جمهور آینده روابط خارجی را درک کند و در روابط داخلی به دنبال آرامش باشد و تلاش کند تا همه افکار دلسوز نظام را در دایره تصمیم‌گیری بیاورد یک شاخص مهم است که من این را در پزشکیان می‌بینم. از طرفی، حوزه بهداشت و درمان یک حوزه مهم است که تقریباً همه مردم با آن سر و کار دارند. اینکه فردی در راس کار باشد که در این حوزه و در بالاترین سطح کار اجرایی کرده باشد حتماً یک امتیاز بالاست.

او یادآور شد: پزشکیان یک شخصیت بسیار شفاف است. وقتی فردی پنج دوره نماینده مجلس بوده است یعنی مردم آن حوزه او را باور داشتند که دائماً رای خود را به نامش در صندوق انداختند. نماینده باید در بین مردم باشد و زمانی که بیش از 16 سال این سابقه را داشته باشید یعنی درد مردم را از نزدیک لمس کرده‌اید.

کوسه‌ غراوی در پایان خاطرنشان کرد: کاربلدی در کنار پاک‌ دستی دو ویژگی مهم برای کمک به بهبود شرایط کشور است. اینکه فردی این دو مولفه ارزشمند را داشته باشد و در ادامه افرادی را بر سر کار بیاورد که چنین روش و منشی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است. من به شخصه این خصوصیات را در پزشکیان می‌بینم و امید است اگر رییس‌جمهور شد مردم روزهای بهتری را در زندگی شخصی‌شان تجربه کنند.

ت ت
کدخبر: 221786 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها