کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری:

ظریف و تیم او آستین بالا زده‌اند| انبوهی از نیروی انسانی پول می‌گیرند اما کار انجام نمی‌دهند

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری گفت: در رابطه با سیاست خارجه دکتر ظریف و تیم او آستین بالا زده اند و مشغول کار هستند، ما بدون ارتباط خارجی به هیچ جا نمی رسیم.

ظریف و تیم او آستین بالا زده‌اند| انبوهی از نیروی انسانی پول می‌گیرند اما کار انجام نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری، در نشست هم اندیشی با اتاق بازرگانی ایران گفت: بدون مشارکت ره به جایی نمیبریم، باید بدانیم به سمت کدام هدف می خواهیم حرکت کنیم؟ تهرانی که امروز ساخته ایم پشتوانه علمی دارد؟ 

وی افزود: امادگی دارم که در دولتم، اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی اتاق فکر داشته باشند، در رابطه با سیاست خارجه دکتر ظریف و تیم او آستین بالا زده اند و مشغول کار هستند، ما بدون ارتباط خارجی به هیچ جا نمی رسیم. 

پزشکیان گفت: بازار وسیع بدون ارتباط با دنیا امکان پذیر نیست، چرا مشکلات تحریمی ما حل نشده است؟ چون گران می خریم و ارزان می فروشیم، از من نخواهید نسخه سریع بدهم چون اگر بدهم دروغ می گویم، نسخه نجات ایران باید علمی و امتحان شده باشد. 

وی افزود: قرار نیست جناحی وزرا را انتخاب کنم. 

پزشکیان گفت: برای وزیر شدن خانم ها می توانم بستر لازم را فراهم و بر اساس شایستگی ها عمل کنم. من کاری ندارم چه کسی می خواهد مدیر و وزیر شود من به برنامه او کار دارم.

 افزود: انبوهی از نیروی انسانی در سیستم و دولت تلنبار شده که پول میگیرند اما کار انجام نمی دهند، ما قصد داریم دولت را کوچک کنیم.

پزشکیان گفت: بیایید یکبار دیگر به ایران و فرزندانمان فکر کنیم و به صحنه بیاییم. 

وی افزود:  چرا برای حل مشکلات اقتصادی کارشناسان خارجی به صحنه نمی آوریم؟ چطور برای فوتبال مربی خارجی می آید برای اقتصاد نه؟ 

پزشکیان گفت: با راهکارهای افرادی با ذهن بسته و با توهم، پزشکان و متخصصان از ایران خارج می شوند. ما می توانیم اگر عاقلانه عمل کنم. 

وی افزود: با سیاست هایی که وجود دارد تهران را از زندگی ساقط می کنیم، اگر دلمان برای ایران می سوزد از اختلافات دست برداریم.

وی افزود: چرا به سیاست های موجود اعتراض نمی کنید؟ صرفا یک نامه نوشتن دردی را دوا نمی کند، اتاق بازرگانی باید اقدامات بیشتری داشته باشد، کاسبان تحریم خواهان این وضعیت هستند.

ت ت
کدخبر: 221865 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها