علی شکوری راد:

در نقطه عطف تاریخ ایستاده‌ایم/ مسعود پزشکیان هدیه تقدیر به ایران است

علی شکوری راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در همایش کدام مقصد که توسط ستاد جوانان دکتر مسعود پزشکیان برگزار شد و همزمان با عید سعید غدیر برگزار شد گفت:در نقطه عطف تاریخ ایستاده‌ایم.

 در نقطه عطف تاریخ ایستاده‌ایم/ مسعود پزشکیان هدیه تقدیر به ایران است

به گزارش منیبان؛ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  ادامه داد:مولایمان علی پنج سال حکومت کرد و همچنان الگوی شیعیان است.معاویه 19 سال حکومت کرد اما حکومت او برمبنای مکر و فریب بود. 

الگوی پزشکیان قرآن و نهج البلاغه است

علی شکوری راد افزود:اگر می‌بینید دکتر پزشکیان مرتب نهج البلاغه می خواند برای کسانی می خواند که به اسم عدالت در مسند قدرتند اما عدالت را فراموش کردند. 

وی  ادامه داد:پزشکیان مردی با ایمان و صادق و  نیاز امروز ما و محور اجماع اصلاح طلبان و دست تقدیر شد. 

این نتیجه‌ای نبود که ما از انقلاب می‌خواستیم 

شکوری راد ادامه داد:باور داشتم انقلاب اسلامی بساط دزدی را جمع می کند ما با چنین آرمانی در انقلاب شرکت کردیم. همیشه به آن نقطه عطف اعتقاد داشتیم. بعد از چهل وشش سال آنچه می بینیم آنچه نبود که  می خواستیم. 

 

او افزود:ما کشور را بد اداره کردیم ما پر از امید و آرزو بودیم. امروز نسل جوان ما اکثرا قصد مهاجرت دارند. 

وی افزود:ما منابع بسیاری داریم اما کشور بد اداره شد. دکتر پزشکیان که ما از او حمایت می کنیم برکشیده دست تقدیر برای ایران است. 

شکوری راد اظهار داشت:همیشه به پزشکیان انتقاد داشتم که چرا کار تشکیلاتی نمی کنی.

او افزود :در گفتار پزشکیان بر وحدت و وفاق همدلی تاکید شده است. برای آینده ایران لازم و شیرین است که از دوقطبی ای که احمدی نژاد ایجاد کرد خارج شود.

وی افزود :اگر می خواهیم جوانان بمانند پا بر احساسات خود بگذاریم وبه رسانه های معاند توجه نکنیم و به پزشکیان اعتماد کنیم. ما وفاداریم و برای وفاداری به جوانان پشت  آنها ایستاده ایم.

شکوری راد گفت:روزگار بدی را سپری می کنیم اما اصلاح طلب دنبال انقلاب نیست ما به دنبال اصلاح هستیم. تلخی را حس اما به حکم عقل رفتار میکنیم.

او افزود:سیاست اخراج اساتید و دانشجویان در زمره سیاست های کلی انقلاب بود با این ها باید مقابله شود.

 

 

 

 


ت ت
کدخبر: 222324 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها