خبرنگار:

نماینده مجلس در گفتگو با منیبان:

با آرای بالا، دست ما در پیگیری امور بین‌المللی بازتر است/ رای ندادن چاره کار نیست چون بالاخره فرد منتخب بر مسند کار می‌نشیند و برای همه تصمیم می‌گیر‌د

نماینده مجلس گفت: آرای بالا ضامن نظام و انقلاب است و در این صورت دست ما در پیگیری امور بین‌المللی بازتر است زیرا همه می‌فهمند که ایران از پشتوانه بالای مردمی برخوردار است.

با آرای بالا، دست ما در پیگیری امور بین‌المللی بازتر است/ رای ندادن چاره کار نیست چون بالاخره فرد منتخب بر مسند کار می‌نشیند و برای همه تصمیم می‌گیر‌د

احمد انارکی‌ محمدی، نماینده رفسنجان و انار و یکی از حامیان مسعود پزشکیان در انتخابات پیش‌ روی ریاست ‌جمهوری به «منیبان» گفت: برای موفقیت آقای پزشکیان در مرحله دوم باید تلاش داشت تا مشارکت در دوم افزایش پیدا کند و به بالای 40 درصد که در مرحله اول بود، برود.

او افزود: نگاه رهبر معظم انقلاب و به طور کلی اراده نظام بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. آرای بالا ضامن نظام و انقلاب است و در این صورت دست ما در پیگیری امور بین‌المللی بازتر است زیرا همه می‌فهمند که ایران از پشتوانه بالای مردمی برخوردار است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس تصریح کرد: وقتی مشارکت در انتخابات بالا باشد، انتخاب بهتر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد. مردم به دنبال تغییر در حوزه اقتصاد و معیشت‌شان هستند. آن‌ها می‌خواهند زندگی راحت‌تری داشته باشند و فشارها بر زندگی‌شان به طور جدی کاهش پیدا کند. مردم به دنبال روشنی هستند، یعنی اگر به مرور کارهایی را ببینند که در جهت بهبود زندگی اجتماعی آن‌ها است بیش از پیش وارد کارهای مشارکتی می‌شوند و این یعنی بازسازی اعتمادی که سال‌ها لطمه دیده بود.

انارکی‌ محمدی اظهار کرد: از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات رای ندادند می‌خواهم که کمی بیشتر تامل کنند. این جمله ساده بارها تکرار شده است که رای ندادن چاره کار نیست، چون بالاخره فرد منتخب معلوم و بر مسند کار می‌نشیند و آنگاه برای همه کسانی که رای دادند و ندادند، تصمیم می‌گیرد. خیلی از مردم به برخی رویه‌ها انتقاد دارند از این‌رو جمعه 15 تیر بهترین زمان برای انتخاب و تاثیرگذاری است.

او یادآور شد: از اعضای فراکسیون مستقلین مجلس می‌خواهم که از مردم مناطق خود بخواهند که در انتخابات شرکت کنند. باز هم تاکید دارم که مشارکت بالا در انتخابات، یعنی انتخاب دقیق‌تر. باید آبروی خود را خرج کنیم. این آبرو برای مردم، کشور و نظام است و اصلاً هم نباید ترسید که آخر کار چه می‌شود.

ت ت
کدخبر: 223145 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها