حمله یک ایرانی به ماموران پلیس در ایالت بایرن؛ مهاجم کشته شد

پلیس فدرال آلمان می‌گوید یک مرد ایرانی ۳۴ ساله پس از حمله با چاقو به سه افسر پلیس در ایالت بایرن با تیراندازی مأموران کشته شده است. مقامات ایالت بایرن اعلام کرده‌اند مهاجم مدارک شناسایی ایرانی به همراه داشته است.

حمله یک ایرانی به ماموران پلیس در ایالت بایرن؛ مهاجم کشته شد

به گزارش منیبان؛ پلیس فدرال آلمان می‌گوید یک مرد ایرانی ۳۴ ساله پس از حمله با چاقو به سه افسر پلیس در ایالت بایرن با تیراندازی مأموران کشته شده است.

 
پلیس آلمان شامگاه یک‌شنبه ۱۰ تیرماه با بیان اینکه انگیزه مهاجم از این اقدام هنوز مشخص نیست، اعلام کرد این مرد ایرانی در یک ایستگاه قطار در شهر کوچک «لاوف آندر پگنیتز» در جنوب نورنبرگ پس از پیاده شدن سه افسر پلیس از ماشین، با چاقو به آن‌ها حمله کرده است.
 
مقامات ایالت بایرن اعلام‌ کرده‌اند مهاجم مدارک شناسایی ایرانی به همراه داشته است.
 
پلیس محلی شامگاه یک‌شنبه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که کمک‌های اولیه برای نجات جان فرد مهاجم بی‌نتیجه بوده و این مرد در محل جان باخته است.
 
بر اساس اطلاعات منتشرشده در رسانه‌های آلمان این مرد ایرانی سال ۲۰۱۵ وارد خاک آلمان شده و تقاضای پناهندگی خود را ارائه کرده که این درخواست از سوی دولت آلمان رد شده بود.
 
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده سه افسر پلیس فدرال آلمان دیده می‌شوند که مردی را که روی زمین دراز کشیده احاطه کرده‌اند و یک افسر اسلحه‌اش را به سمت او نشانه رفته است.
 
پلیس همچنین در پستی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس از مردم خواست از منطقه اطراف ایستگاه قطار دوری کنند. با این حال رسانه‌های آلمانی اعلام کرده‌اند که هیچ خطری جمعیت حاضر در محل را تهدید نمی‌کرده است.
 
پس از این حمله پلیس بخش وسیعی از محل واقعه را محاصره کرد و خدمات قطار به طور موقت متوقف شد.

 

ت ت
کدخبر: 223286 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها