خبر جدید از دولت بایدن منتشر شد

نیویورک تایمز شامگاه پنجشنبه گزارش داد که دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای سال مالی ۲۰۲۲ مبلغ ۶ تریلیون دلار بودجه پیشنهاد کرده است.

خبر جدید از دولت بایدن منتشر شد

به گزارش منیبان؛ از این رسانه آمریکایی، در حالیکه کسری بودجه در حال اجرا امریکا در یک دهه گذشته بالای ۱.۳ تریلیون دلار بوده است اما دولت بایدن قرار است بودجه پیشنهادی ۶ تریلیون دلاری که بالاترین سطح هزینه های فدرالی در آمریکا از جنگ جهانی دوم به حساب می آید را روز جمعه پیشنهاد بدهد.

طبق پیش بینی نیویورک تایمز، اگر بایدن از دولت فدرال بخواهد که برای سال مالی ۲۰۲۲ مبلغ ۶ تریلیون دلار هزینه کند، در این صورت باید گفت که کل هزینه های دولت آمریکا در سال ۲۰۳۱ به مبلغ ۸.۲ تریلیون دلار خواهد رسید.

براساس این گزارش، بودجه سالانه آمریکا هزینه ارتقا زیرساخت های کشور و گسترش شبکه امنیت اجتماعی را پوشش می دهد و شامل افزایش برنامه ریزی شده هزینه های اختیاری است.

پیشنهاد جدید دولت بایدن شامل بودجه بیشتری برای دفاع ملی است اگرچه هزینه های این گروه به عنوان سهمی از اقتصاد کاهش می یابد.

بایدن در حالی خواهان افزایش بودجه دولت در کشور است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در سال ۱۳۹۸ بودجه پیشنهادی برای دولت در سال ۲۰۲۱ را ۴.۸ تریلیون دلار اعلام کرد.

ت ت
کدخبر: 22329 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها