ارسال پیامک مشکوک علیه ظریف و پزشکیان با یک شماره خاص + ببینید

در ادامه تخریب ها علیه مسعود پزشکیان و محمدجواد ظریف، پیامک‌هایی از یک سرشماره خاص به مخاطبان ارسال شده است؛ سرشماره‌ای که در ذیل آن نام موسسه ای تحت مدیریت یکی از مخالفان واکسن کرونا و مدعیان درمان کرونا با «طب اسلامی-ایرانی» دیده می شود.

ارسال پیامک مشکوک علیه ظریف و پزشکیان با یک شماره خاص + ببینید

به گزارش منیبان، در ادامه تخریب ها علیه مسعود پزشکیان و محمدجواد ظریف، پیامک‌هایی از یک سرشماره خاص به مخاطبان ارسال شده است؛ سرشماره‌ای که در ذیل آن نام موسسه ای تحت مدیریت یکی از مخالفان واکسن کرونا و مدعیان درمان کرونا با «طب اسلامی-ایرانی» دیده می شود.

در یکی از این پیامک‌ها آمده: «آقای پزشکیان یادتان هست در دوران وزارت خود در وزارت بهداشت به خانم های 35 ساله فرمودید که از آنروز 70 سالگی خود را جشن بگیرند آیا پیگیری کردید که چه تعداد از این خانم ها چهل سالگی خود را ندیدند و در شهرستان ها با تاریخ فوت آرمیده اند؟»

یا در پیامکی دیگر نیز ادعا شده: «فرمانده اقتصادی دولت اینده آقای دکتر پزشکیان: ظریف ضعیف‌ترین وزیر امور خارجه بعد از انقلاب است.بهتر نیست ابتدا جنگ‌های داخلی خود را رفع کنید؟»

در پیامک دیگری هم نوشته شده: «پس گوش شنوای ملت در مجلس کجا بود!!! نماینده نجف آباد (ابوالفضل ترابی): شهادت می‌دهم آقای پزشکیان وقت ملت را صرف پیاده روی در مجلس و مطالعه کتاب شخصی می کرد.»

منبع: خبرآنلاین

پیامک

ت ت
کدخبر: 223643 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها