یادگار امام راحل:

امروز را تبدیل به جشن ملی کنیم فردا روز وفاق است

یادگار امام راحل گفت: امروز را تبدیل به جشن ملی کنیم، فردا روز وفاق است و باید اختلافات در دوران رقابت‌ها کنار گذاشته شده و به هر کسی که رئیس‌جمهور می‌شود، برای رفع مشکلات کمک شود.

امروز را تبدیل به جشن ملی کنیم فردا روز وفاق است

به گزارش منیبان، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بعد از شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: بسیار امیدوارم که امروز مشارکت بیشتر از قبل باشد که گزارش ها و نظرسنجی ها هم چنین چیزی را می گوید.

وی با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت: امیدوارم مردم با انتخاب یک رییس جمهور قوی بتوانند آینده خود را بهتر بسازند.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: رای بالای مردم در اصل مشارکت و شخص رئیس جمهور آینده بسیار اثرگذار است پس شرکت در انتخابات را جدی گرفته و امروز را به جشن ملی تبدیل کنیم.

وی افزود: فردا روز وفاق است و باید اختلافات در دوران رقابت ها کنار گذاشته شده و به هر کسی که رییس جمهور می شود، برای رفع مشکلات کمک شود.

سیدحسن خمینی در پایان از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی مهمترین هدفی است که همه باید دنبال کنند.

ت ت
کدخبر: 223837 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها