واکنش استاندار تهران به تخلف انتخاباتی رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی: از خودش بپرسید

استاندار تهران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه منصوری رییس ستاد جلیلی با چه سمتی در همایش دهیاران حضور داشته است، گفت: من نمی‌دانم ایشان به عنوان چه شخصیتی در این همایش حضور داشته‌اند بهتر است این سوال را از آقای منصوری بپرسید.

واکنش استاندار تهران به تخلف انتخاباتی رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی: از خودش بپرسید

به گزارش منیبان، علیرضا فخاری استاندار تهران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه منصوری رییس ستاد جلیلی با چه سمتی در همایش دهیاران حضور داشته است، گفت: من نمی‌دانم ایشان به عنوان چه شخصیتی در این همایش حضور داشته‌اند بهتر است این سوال را از آقای منصوری بپرسید.

همچنین عباس کیایی نژاد معاون اجرایی و حقوقی دفتر انتخابات وزارت کشور درباره شبهه پیش آمده در خصوص حضور رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در همایش دهیاران گفت: در مورد این موضوع هم به فرمانداری تهران گفتیم که بررسی کنند چون گزارشی آمده بود که باید بررسی کنیم که موضوع شرکت در این همایش چه بوده و باید ببینیم چه جوابی از فرمانداری می‌دهند.

وی در پاسخ به این‌که آیا پیگیر کار صورت گرفته از سوی محسن منصوری هستید، گفت: بله. فرمانداری تهران باید بررسی کند و جواب بدهد ببینیم چه کاری انجام شده منتظریم تا جواب بیاید. چون داخل تهران هم انجام شده است.

منبع: ایلنا

ت ت
کدخبر: 223889 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها