صالحی امیری و مسعود سلطانی فر به وزارت کشور رفتند

مسعود سلطانی فر و سید رضا صالحی امیری از ستاد مرکزی مسعود پزشکیان، نامزد مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید به عمل آوردند.

صالحی امیری و مسعود سلطانی فر به وزارت کشور رفتند

به گزارش منیبان، صالحی امیری نماینده مسعود پزشکیان در ستاد انتخابات کشور گفت: مشکلات جزئی در همه ادوار انتخابات‌ وجود داشته و دارد که گزارش های آن جمع آوری شده و به ستاد انتخابات منتقل کرده‌ایم و در حال گفت‌وگو و حل و فصل آنها هستیم. هیچ روندی که موجب خدشه در سلامت انتخابات شود تاکنون مشاهده نکرده‌ایم. اما مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد که گزارش ها را به ستاد انتخابات منتقل کرده و در حال پیگیری هستیم. هیچ مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات خدشه وارد کند، نداریم.

سیدرضا صالحی امیری در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور افزود: روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم و باورمان این است که دو اراده برای مشارکت حداکثری در انتخابات وجود دارد. اراده نظام و مقام معظم رهبری و اراده مردم که به نظام برای مشارکت حداکثری اعتماد کرده‌اند. اگر تا نیمه شب این دو اراده در اوج خود قرار بگیرد شاهد وفاق، انسجام و قدرت ملی خواهیم بود.

وی افزود: باورمان این است که مشارکت حداکثری موجب مشروعیت و مقبولیت نظام خواهد شد. از همه کسانی که تا این لحظه تصمیم نگرفته اند، دعوت می‌کنم که به تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای ملت که صندوق است، بیندیشند و تغییر را از صندوق رای دنبال کنند. ما راهی برای انتقال صدای مردم و تغییر در سازه مدیریت اجرایی کشور جز صندوق رای نداریم و به ملت بزرگ ایران این پیام را از جانب آقای پزشکیان منتقل می‌کنم که تا قبل از پایان اخذ رأی در پای صندوق رای حاضر شده و اراده خود را به کسانی تحمیل کنند که مانع مشارکت حداکثری هستند.

منبع: ایلنا

ت ت
کدخبر: 223934 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها