نماینده مسعود پزشکیان در ستاد انتخابات کشور:

تا صبح وزارت کشور هستیم| ما گله ای نداریم

صالحی امیری با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان آرزوی مشارکت حداکثری و تغییر در معیشت مردم ایران را داریم، گفت: امشب تا صبح در وزارت کشور مهمان این مجموعه هستیم.

تا صبح وزارت کشور هستیم| ما گله ای نداریم

به گزارش منیبان، رضا صالحی امیری در گفت و گو با خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور، گفت: روند مشارکت نسبت به هفته قبل مثبت است. روند کلی انتخابات مثبت است. مسائل فرعی مثل همه انتخابات وجود دارد که با پیگیری و گفت و گو حل و فصل می شود؛ با مسائل جدی برخورد نکرده ایم.

وی افزود: اراده نظام بر برگزاری انتخابات حداکثری و اراده مردم حضور در صندوق های رأی است که این دو اراده وفاق و انسجام ملی ایجاد می کند که برنده مردم و نظام هستند و شخص نیست؛ هیچ کس نباید احساس کند او برنده است. اگر میزان مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد، نظام برنده است، چون قدرت ملی ایران افزایش می یابد و مردم برنده اند که تغییری در سفره و معیشت آنها احساس خواهند کرد.

صالحی امیری با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان آرزوی مشارکت حداکثری و تغییر در معیشت مردم ایران را داریم، گفت: امشب تا صبح در وزارت کشور مهمان این مجموعه هستیم. رفتار وزیر کشور و مجموعه وزارت کشور با ما بسیار اخلاقی و با مدارا و شایسته بود و ما گله ای نداریم. برخی گزارش ها از برخی صندوق ها می رسد که در یک محیط دوستانه و با گفت و گو حل می کنیم. نسبت به روند کلی انتخابات مشکل خاصی را احساس نکرده ایم. ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان مساله ای را نه مشاهده کرده و نه باور کرده ایم که اتفاق افتاده باشد. اگر هر مشکلی باشد به خود وزارت کشور منعکس می کنیم؛ این مسائل در روند کلی انتخابات تاثیر جدی ندارد.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 223960 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها