احمد جنتی به پزشکیان تبریک گفت

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات، به مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.

احمد جنتی به پزشکیان تبریک گفت

به گزارش منیبان، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که روز جمعه ۱۵ تیر برگزار و رئیس‌جمهور منتخب مشخص شد، گفت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی برگزار شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت رشید ایران و یک ناکامی بزرگ در پرونده بدخواهان ایران ثبت شد.

بنا بر روایت ایسنا، وی تک‌تک آرای مردم ایران را اسناد حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: شورای نگهبان همیشه نشان داده با پای‌بندی به الگوی مردم‌سالاری دینی از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حراست می‌کند.

جنتی در ادامه از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات قدردانی کرد و به پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد.

دبیر شورای نگهبان در پایان عنوان کرد: اکنون رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به همدلی و تلاش برای پیشرفت و سربلندی ایران بدهد و حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی مردم، باید سرلوحه فعالیت‌های سه قوه قرار گیرد.

 

ت ت
کدخبر: 224762 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها