جبهه اصلاحات خطاب به پزشکیان: صدای ۵۰ درصد خاموش در جامعه را بشنوید

جبهه اصلاحات ایران در بیانیه اى ضمن تبریک به پزشکیان در پى پیروزى در انتخابات از وى خواست علاوه بر پایبندی به خواسته اکثریت رأی‌دهندگان و تعهد به وعده‌های انتخاباتی، به صدای پنجاه درصد خاموش جامعه عنایت جدى داشته باشد.

جبهه اصلاحات خطاب به پزشکیان: صدای ۵۰ درصد خاموش در جامعه را بشنوید

به گزارش منیبان، جبهه اصلاحات ایران در بیانیه اى ضمن تبریک به پزشکیان در پى پیروزى در انتخابات از وى خواست علاوه بر پایبندی به خواسته اکثریت رأی‌دهندگان و تعهد به وعده‌های انتخاباتی، به صدای پنجاه درصد خاموش جامعه عنایت جدى داشته و رفع ناامیدی‌ها و دلسردی‌های آنها را در اولویت‌های نخست خویش قرار دهد. 

جبهه اصلاحات ایران اعلام کرده که این مهم میسر نخواهد بود مگر با گزینش و چینش کابینه، معاونان، استانداران، فرمانداران و مدیران ارشد و میانی کاردان، ضد فساد، باانگیزه، جوان، پرنشاط و باورمندی که منعکس‌کننده‌ درخواست هاى همه ایرانیان اعم از زنان که به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور از انواع تبعیض ها رنج می برند تا اقوام و اقلیت های مذهبی و شهروندانی که حقوقشان نقض می شود، باشد.

جبهه اصلاحات ایران ضمن تاکید بر راهبرد عدالت جنسیتی و حضور حداقل سی درصدی زنان در کابینه، ابراز امیدواری کرده که به‌یاری حق، روزبه‌روز سرمایه‌ اجتماعی رئیس‌جمهور منتخب و اندیشه‌ اصلاحی تعالی یافته، افق‌های بهروزی و نیک‌بختیِ ایرانیان از مسیر دولت جناب دکتر مسعود پزشکیان دوباره سر برآورد.

ت ت
کدخبر: 224786 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها