تشکیل کارگروه مشترک برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان معاونت اجرایی مجلس، وزارت امور خارجه و علی نجفی نماینده ویژه رئیس جمهور برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور چهاردهم خبر داد.

تشکیل کارگروه مشترک برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف

به گزارش منیبان؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: کارگروهی با حضور نمایندگان معاونت اجرایی مجلس وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور به منظور انجام برنامه‌ریزی‌ها و دعوت از مهمانان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور چهاردهم تشکیل شده است. 

وی اظهار داشت: این کارگروه از امروز(چهارشنبه) کار دعوت از مهمانان را در حوزه خارجی آغاز کرده و در حوزه داخلی نیز علاوه بر مهمانانی که در قانون اساسی صراحتاً دعوت از آنها ذکر شده و میهمانانی که به صورت سنتی در مراسم تحلیف دعوت می‌شوند، سایر مهمانان با نظر کارگروه مشترک تعیین شده برای برگزاری این مراسم دعوت خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

ت ت
کدخبر: 224811 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها