جو بایدن فقط در یک صورت از انتخابات کنار می کشد!

رییس جمهور آمریکا گفت: اگر من شرایط پزشکی خاصی داشتم، اگر کسی مثلا پزشکان می‌آمدند و می‌گفتند شما این مشکل یا آن مشکل را دارید کنار می رفتم.

جو بایدن فقط در یک صورت از انتخابات کنار می کشد!

به گزارش منیبان، اظهارات روز سه‌شنبه بایدن که در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی‌ئی‌تی (BET) بیان شد، بخشی از عملیات رسانه‌ای این رئیس‌جمهور دموکرات آمریکاست که پس از عملکرد بسیار ضعیف در مناظره ژوئن مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت و موجب شد تا آمار و ارقام نظرسنجی‌هایش رو به کاهش رود.

بایدن به «اد گوردون» از شبکه بی‌ئی‌تی در مورد وضعیتی که ممکن است به کناره‌گیری او از انتخابات منجر شود، اشاره کرده و گفت: «اگر من شرایط پزشکی خاصی داشتم، اگر کسی مثلا پزشکان می‌آمدند و می‌گفتند شما این مشکل یا آن مشکل را دارید...»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «اما من در کل مناظره یک اشتباه جدی مرتکب شدم و ببینید، وقتی در ابتدا کاندید شدم، ممکن است آن را به خاطر داشته باشید، گفتم که قرار است نامزد انتقالی شوم. فکر می‌کردم که می‌توانم از این موضوع عبور کنم و آن را به شخص دیگری بدهم، اما من پیش‌بینی نمی‌کردم که همه چیز آنقدر تفرقه‌آمیز شود.»

جو بایدن افزود: «رک بگویم، من فکر می‌کنم تنها چیزی که سن به ارمغان می‌آورد، اندکی خرد است و فکر می‌کنم نشان داده‌ام که می‌دانم چگونه کارها را برای کشور انجام دهم، علی‌رغم اینکه به ما گفته شده بود که نمی‌توانیم آن را انجام دهیم. اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد و من تمایلی به کنار رفتن از رقابت ندارم.»

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 225676 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها