دونالد ترامپ: کامالا هریس یک چپ‌ گرای دیوانه است

نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید نامزد احتمالی دموکرات‌ها «یک چپ‌گرای دیوانه و رادیکال» است.

دونالد ترامپ: کامالا هریس یک چپ‌ گرای دیوانه است

به گزارش منیبان، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد کامالا هریس، نامزد احتمالی دموکرات‌ها یک «چپ‌گرای دیوانه و رادیکال» است که نیرو و توانش را پشت سیاست‌های شکست خورده دولت بایدن بسیج کرده است.

وی در جمع هوادارانش در کارولینانی شمالی گفت: کامالا هریسِ دروغ‌گو نیروی محرکه لیبرال افراطی است که پشت همه فجایع دولت بایدن است. او یک چپ‌گرای دیوانه و رادیکال است که اگر فرصتی برای تصدی ریاست‌جمهوری پیدا کند، کشورمان را ویران خواهد کرد؛ اما ما اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی رخ دهد.

ترامپ همچنین مدعی شد که هریس برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست و بدتر از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

کامالا هریس پس از کسب حمایت بیش از حد مجمع نمایندگان حزب دموکرات (دلیگیت) اعلام کرد: «مفتخرم که حمایت گسترده‌ای را که برای نامزد شدن حزب ما لازم است را به دست آورده‌ام، و به‌عنوان دختر کالیفرنیا، مفتخرم که هیأت ایالت زادگاهم کمک کرد تا کارزار ما را بالاتر ببریم. من مشتاقانه منتظر هستم که به زودی نمایندگی و نامزدی حزب دموکرات را به طور رسمی بپذیرم.

وی افزود: در چند ماه آینده، من به سراسر کشور سفر خواهم کرد و با آمریکایی‌ها در مورد هر چیزی که پیش روی ماست صحبت خواهم کرد. من کاملاً قصد دارم حزب خود را متحد کنم، ملت خود را متحد کنم و دونالد ترامپ را در ماه نوامبر شکست دهیم.»


ت ت
کدخبر: 226887 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها