خبرنگار:

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

شورای راهبری لیست همه اعضای کابینه را در اختیار پزشکیان قرار داد

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: رهبر انقلاب حمایت بی سابقه و حتی کلمات و عبارات بی سابقه ای در رابطه با پزشکیان به کار بردند بر همین اساس به نطر نمی رسد رئیس جمهور در مجلس دردسر خاصی را به دوش بکشد و فضا آرامش خواهد داشت.

شورای راهبری لیست همه اعضای کابینه را در اختیار پزشکیان قرار داد

محمود صادقی، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان گفت: آنطور که از شواهد پیداست پزشکیان در چینش کابینه شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و یکی از نشانه‌های ابتدایی آن انتخاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رییس جمهور بود. در واقع پس از انتخاب عارف آرامشی در فضای سیاسی کشور حاکم شد، علاوه بر این عارف از لحاظ گفتمان و ویژگی‌های شخصیتی به پزشکیان نزدیک است و اصل سلامت به خصوص در مباحث اقتصادی را دارا است. 

او افزود: حضور عارف باعث افزایش قدرت تعامل رهبری با دولت می‌شود و نقش لنگرگاه را در کابینه اجرا خواهد کرد. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب در خصوص برخورد احتمالی مجلس با رای اعتماد به کابینه پزشکیان گفت: پزشکیان فضای بازی ایجاد کرد تا افراد متخصص معرفی شوند و مجموعا این اقدام شورای راهبری مثبت بود. روز گذشته هم شورای راهبری لیست همه اعضای کابینه را در اختیار پزشکیان قرار داد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد فضای مثبتی در مجلس وجود دارد و حمایت قاطع رهبر انقلاب از پزشکیان در چند مرحله تاثیر گذار بود. رهبر انقلاب حمایت بی سابقه و حتی کلمات و عبارات بی‌سابقه‌ای در رابطه با پزشکیان به کار بردند بر همین اساس به نطر نمی‌رسد رئیس جمهور در مجلس دردسر خاصی را به دوش بکشد و فضا آرامش خواهد داشت.


ت ت
کدخبر: 227642 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها