خبرنگار:

نماینده سبزوار در گفت‌وگو با «منیبان» مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که اگر شما او را تنبیه نکنید شدیدتر و قوی‌تر روی به کارهای بعدی خود می‌آورد

نماینده سبزوار در مجلس گفت: ما در حال حاضر خیلی نمی‌توانیم در خصوص این ترور نظر خاصی بدهیم چون همه ابعاد موضوع در حال بررسی است و نتایج آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان خواهد شد.

رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که اگر شما او را تنبیه نکنید شدیدتر و قوی‌تر روی به کارهای بعدی خود می‌آورد

بهروز محبی، نماینده سبزوار در مجلس دوازدهم، در خصوص ترور اسماعیل هنیه از رهبران برجسته حماس در تهران به خبرنگار سیاسی «منیبان» گفت: در کاری که فلسطینی‌ها در غزه کردند و مقاومت حزب الله لبنان در برابر اسراییل و اتفاقاتی که در دریای سرخ رقم می‌خورد و قدرت‌نمایی یمنی‌ها و حشدالشعبی عراق و البته عملیات وعده صادق که از سوی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، رژیم رو به پایان اسراییل را در شرایطی قرار داده است که آن‌ها حس می‌کنند توانمندی خاصی برایشان نمانده است.

او افزود: گاهی رژیم اسراییل تصمیماتی می‌گیرد که این مسیرها برخلاف عرف، آداب و رسوم بین‌المللی است. ترور مهمانی که جایگاه خاصی به لحاظ سیاسی در حماس داشته به این شکل و در کشور قدرتمندی مثل ایران که چند ماه پیش اسراییل را موشک باران کرد نشان از ضعف رژیم صهیونیستی دارد.

محبی تصریح کرد: اسراییل با ترور اسماعیل هنیه می‌خواست اعاده حیثیت کند. به باور من در محافظت از اسماعیل هنیه باید حساسیت بیشتری به خرج داده می‌شد. ما در حال حاضر خیلی نمی‌توانیم در خصوص این ترور نظر خاصی بدهیم چون همه ابعاد موضوع در حال بررسی است و نتایج آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه گفته می‌شود در سیستم نظامی و امنیتی ایران، پای نفوذی‌هایی در این ترور بوده است، گفت: همچنان جلسات ادامه دارد و دوستان در حال بررسی هستند تا ببینند چه موضوعاتی در این بین نقش داشته است و باید منتظر بود تا به نتیجه نهایی رسید.

نماینده سبزوار در پایان خاطرنشان کرد: خون‌خواهی باید توسط ایران با قدرت انجام شود. رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که اگر شما او را تنبیه نکنید شدیدتر و قوی‌تر روی به کارهای بعدی خود می‌آورد. در خصوص اینکه برخی می‌گویند جواب ما باز شاید با جواب آن‌ها توام شود، باید بگویم از زمان هابیل و قابیل این کشتار ادامه داشته و دارد و تقابل حق با باطل ادامه‌دار است و هیچگاه نباید در برابر ظالم سکوت کرد.


ت ت
کدخبر: 228840 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها