رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی:

کابینه پزشکیان با سرعت تشکیل می‌شود| درگیر انتخابات بودیم انتخابات فراکسیون‌ها دیر انجام شد

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: فکر می‌کنم روال تشکیل کابینه همان روالی است که با سرعت تشکیل شود.

کابینه پزشکیان با سرعت تشکیل می‌شود| درگیر انتخابات بودیم انتخابات فراکسیون‌ها دیر انجام شد

موسی غضنفرآبادی، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان در پاسخ به اینکه معمولا انتخابات فراکسیون‌ها زودتر انجام می‌شد، علت تاخیر در انتخابات فراکسیون انقلاب چیست؟ گفت: فرصت نشد. پس از شهادت رئیسی و هیات همراه، انتخابات بود و درگیر بودیم البته در حال حاضر فراکسیون شکل گرفته و با همین ترکیب پیش می‌رویم.

او در پاسخ به اینکه با توجه به حضور تعدادی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان ارزیابی شما از لیست مذکور به چه صورت است؟ تصریح کرد: استفاده از برخی افراد خوب و نگاه‌ها مثبت است.

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه وقتی قالیباف نام برخی از وزرای پیشنهادی را می‌خواند نمایندگان همان لحظه با صدای بلند مخالفت خود را با فرد معرفی شده اعلام می‌کردند، لذا به نظر می‌رسد حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت چهاردهم و کابینه شروع شده است، اظهار کرد: به نظرم همه با آرامش کار خود را پیش ببرند. این اتفاقاتی که در مجلس می‌افتد حاشیه نیست، امکان دارد افرادی اظهارنظر کنند اما به نظر من همانطور که رهبری فرمودند نگفتن برخی موارد مثل ۲ و ۴ اینها، خیلی بهتر است.

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای در پاسخ به اینکه رهبری بر روی رای فوری و تشکیل فوری کابینه تاکید کردند به نظر شما با لیست پیشنهادی پزشکیان این اتفاق می‌افتد؟ خاطرنشان کرد: باید بیایند صحبت کنند، حرف بزنند، بررسی‌ها صورت بگیرد و دوستان اطلاعات خود را بیاورند. فکر می‌کنم روال تشکیل کابینه همان روالی است که با سرعت تشکیل شود.

غضنفرآبادی درباره اظهار نظر خود پیرامون‌ وزیر امور خارجه پیشنهادی و وزیر کشور پیشنهادی یادآور شد: هنوز بررسی نکردم و ارزیابی ندارم.


ت ت
کدخبر: 229907 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها