مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه کشور:

«ستار هاشمی» در حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال توانمند و متخصص است

مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه کشور با استقبال از معرفی «ستار هاشمی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت چهاردهم، گفت: با توجه به دانش آکادمیک و تجربه اجرایی هاشمی، می‌توان گفت که توسعه اقتصاد دیجیتال توانمندی و تخصص گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات است.

«ستار هاشمی» در حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال توانمند و متخصص است

به گزارش منیبان؛ «بیژن عباسی آرند» فعال حوزه ارتباطات که سال‌هاست در موضوعات مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از جمله توسعه نسل پنجم ارتباطات همراه، اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی فعالیت دارد، درباره ستار هاشمی گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت ارتباطات گفت: هاشمی را از زمانی که در شیراز مشغول به کار بودم و او عضو هیئت علمی دانشگاه بود، می‌شناسم. پس از آن او در چند سال اخیر تجربه‌های مهمی با حضور در جایگاه معاونت شرکت ارتباطات زیرساخت و معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات به دست آورد، سه سال اخیر را نیز در جایگاه معاونت فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال، مشغول به فعالیت بود.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل گفت: هاشمی از نظر خصوصیات شخصی و کاری، انسان شایسته‌ای است و حضورش در وزارت ارتباطات را به نفع اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌دانم و اطمینان دارم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد با کمک دولت و فعالان عرصه و حضور وی قابل حل است.

وی تأکید کرد: هاشمی گوش شنوایی برای دغدغه‌ها و مسائل فعالان حوزه فاوا دارد و اهل تعامل و مشورت است؛ به همین دلیل می‌تواند ارتباط بهتری با بدنه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد. تحصیلات آکادمیک و مرتبط، حضور در بدنه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوانی و انگیزه‌ای که نسبت به انجام کار و رفع چالش‌ها دارد توانسته او را به گزینه تصدی وزارت ارتباطات در دولت چهاردهم تبدیل کند.

 


ت ت
کدخبر: 230209 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها