عباس عراقچی درباره باند نیویورکی ها چه گفت؟!

بررسی ها از منابع موثق نشان می دهد که سخنگوی این کمیسیون در نقل قول خود دیدگاه سیاسی خود را دخالت داده و حقیقت این ماجرا چیز دیگری بوده است.

عباس عراقچی درباره باند نیویورکی ها چه گفت؟!

 به گزارش منیبان، به نقل از تابناک، بررسی ها از منابع موثق نشان می دهد که سخنگوی این کمیسیون در نقل قول خود دیدگاه سیاسی خود را دخالت داده و حقیقت این ماجرا چیز دیگری بوده است.

در این جلسه آقای علی خضریان عضو جبهه پایداری در کمیسیون از آقای عراقچی سوال می کند شما که از باند نیویورک هستی آیا قصد داری باز هم اعضای این باند را به کار بگیری؟

عراقچی پاسخ می دهد: چیزی به عنوان باند نیویورک و گروهی به این نام وجود ندارد و همه چیز افواهی است. همکاران متنوعی هستند که در نیویورک ماموریت بوده اند و به این عنوان از آنها یاد می شود در حالی که افکار و روحیات مختلف و متفاوت دارند.

در همین حین گلرو،  نماینده سمنان و دیپلمات اسبق کشورمان در مقر سازمان ملل در نیویورک می گوید:  من هم یکی از آنها هستم و آیا جز باند نیویورکم! 

بلافاصله بعد از گلرو آقای عراقچی هم می گوید: بله ایشان هم نیویورک بوده اما من هیچ وقت نبوده ام.

حالا همین جمله عباس عراقچی به گونه ای نقل شده است که گویی عضو باند نیویورک بودن را نوعی صفت بد می داند و از آن اجتناب می کند در حالی که حقیقت این ماجرا در گفتگو کاملا مشخص است.


ت ت
کدخبر: 230253 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها