دفاع معاون اجرایی رئیس‌جمهور از وزرای پیشنهادی کشور و بهداشت

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه مهم نیست چه کسی وزیر باشد بلکه مهم این است که امید ایجاد کنیم، گفت: برخی اظهارات درباره کابینه در فضای مجازی واقعیت ندارد.

دفاع معاون اجرایی رئیس‌جمهور از وزرای پیشنهادی کشور و بهداشت

به گزارش منیبان؛ محمدجعفر قائم‌پناه امروز در  همایش روز داروساز با بیان اینکه برخی اظهارات درباره کابینه در فضای مجازی واقعیت ندارد، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت برای تمامیت ارضی و عزت ایران جنگیده و او در خدمت مردم است. مومنی از نیروهای مخلصی است که همیشه در کنار مردم بوده است. رویکرد او تغییر و اصلاح طلبانه است، گرچه او اصولگراست.

وی ادامه داد: وفاق یعنی اصلاح طلب، اصولگرا و معتدلین حول محور ایجاد ایران باعزت دور هم نشسته و برای عزت ایران، برای فرزندانمان که خارج کشور هستند، برای زنان، دختران و کودکان مان کار کرده و امید ایجاد کنند. مهم نیست چه کسی وزیر باشد بلکه مهم این است که امید ایجاد کنیم. باید باور کنیم ایران باید جایگاهی برتر از این داشته باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: ایران باید عزتمند شود. سابقه تاریخی ایران با عظمت است. ایران هیچ وقت ذلیل نشده و ذلیل نخواهد شد. همه باید تلاش کنیم عزت و مردم کشور را حفظ کنیم و باید ایرانی در تمام دنیا سرافراز باشد.

مشروح اظهارات قائم پناه در چهل‌وششمین همایش ملی روز داروسازی که امروز - چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه -برگزار شد را در اینجا بخوانید.

 


ت ت
کدخبر: 230379 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها